Freitag, 7. Juni 2024

U 66. godini, za 60 dana pretrčao poznatu Route 66

 













66-godišnjak je ovim podvigom pokazao "šta se sve može postići i u starosti"

Hubert Karl je upravo ispunio veliki san. U 66. godini, Nijemac je pretrčao cijelu Route 66, od skoro 4.000 kilometara. Njegov cilj da to uradi za 66 dana nije uspio. Karl je bio znatno brži.

Morao je čak i hodati zadnjih nekoliko metara. Ne zato što nakon 3909 kilometara više nije mogao trčati, već jednostavno zato što je put do tog čuvenog znaka koji je označavao kraj njegove avanture bio pretrpan radoznalim.

"Srećan sam", rekao je Hubert Karl u videu na svom Instagram kanalu. „Kakva priča. Počeo sam 27. marta, a sad stojim ovdje." Desnom rukom drži tablu sa natpisom "Santa Monika - 66 - Kraj staze", lijevo i desno su se okupili, supruga, brat, njegov sin, snaha i dvoje unučadi. To je bio kraj jednog dugog i impresivnog putovanja. 15. februara, ultra trkač iz Unterfrankena, napunio je 66 godina. Ovo posljednje (66 dana) nije mu uspjelo – Hubert Karl je bio brži. „Promašio sam svoj cilj“, šalio se. “Došao sam šest dana ranije.” U prosjeku je trčao preko 65 kilometara u 24 sata, tokom 60 dana. Sporedni saučesnici njegove avanture trčanja bili su: napadi pasa, zmije sa strane, čeoni vjetar, vrućina i visina, usamljenost i bol u butini. Ništa što bi ga moglo zaustaviti. Tokom svoje pretposljednje etape rekao je: „Osjećam se jako dobro, nisam to očekivao. Uzbudljiva stvar u čitavoj priči je ono, što možete postići kako ostarite.” Što ne znači da je 66 godina starost – niti da je sve prošlo glatko. I te kako?

Ali čemu ova avantura? Da biste to učinili, morate znati ko je Hubert Karl: neko ko voli i živi sa trčanjem 40 godina. Po zanimanju terapeut trčanja koji je prošao više od 130 ultramaratona. Jedini sportista koji je istrlao legendarni Spartatlon (246 km od Atine do Sparte) 25 puta. Čovjek koji je prošao Badwater Ultramaraton kroz Dolinu smrti u Kaliforniji na temperaturama preko 40 stepeni, i 457 kilometara "Peace Run" od Hirošime do Nagasakija. Takav - i samoorganizovan - solo Etapske trke kao što je Route 66 bile su nova teritorija čak i za gospodina Spartatlona, kako je poznat na sceni. „Zato je bilo uzbudljivo“, kaže on. „Istrenirao sam sebe do određenog nivoa izdržljivosti tokom trčanja.

“Ruta 66 sa 66? To bi bilo nešto!” 4000 kilometara kroz američke države Misuri, Kanzas, Oklahomu, Teksas, Novi Meksiko i Arizonu do Los Anđelesa u Kaliforniji. Kroz usamljena područja i velike gradove. U kamperu su ga pratili supruga Christine i njegov brat Edgar, koji je i sam bio ultratrkač. Karlov plan je bio: pretrčati oko 60 kilometara dnevno, tada se može obaviti ogroman posao za 66 dana. Također njegov plan: uvijek trčati malo više, kako bi imao jedan pufer između.

Kark naglašava da mu nikada nije bilo dosadno. "Skoro nikako. Ali stvari postaju teške nakon 40 kilometra, kada je tijelo na granici svojih performansi. Onda žudim za krajem i radujem se hrani i svom bezalkoholnom pivu, kako kaže, nikada nije imao istinski nedostatak motivacije. “Nikada nisam imao psihičkih problema, imao sam svoj cilj i uvijek sam bio motivisan. Znao sam da će to biti 66 dana – i da će biti teško.”

To je posebno bio slučaj kada je njegova butina počela da se otiče, između 500 i 900 kilometara, postajući sve veća i veća, onemogućavajući mu trčanje. „Sumnjao sam i plašio sam se da će mišić puknuti“, sjeća se Karl. Pokušao je da kombinuje trčanje i hodanje jednog dana, i u tempu hoda sledećeg dana. Na putu je bio dvanaest sati, hodanje nije stvaralo probleme - naprotiv, čak je i pomagalo. “To je pospješilo cirkulaciju krvi i na sreću bila je ispravna odluka”, kaže on. Nakon nekoliko dana problemi su nestali.

Temperature, koje nisu bile niske, posebno one od 38 stepeni u pustinji Mojave? Savladao ih je bolje nego što je i mislio. Za vruće dane 66-godišnjak je planirao 30, možda 40 kilometara, a uspio je više od 60. U svakom slučaju, pustinja Mojave je za njega bila jedan od najljepših dijelova rute. „To nije pustinja u kojoj samo hodaš po pijesku“, kaže on. “Uvijek su bile sjajne kulisu i pozadina iz snova i sa lijeve i sa desne strane, čak i ako su stijene bile daleko.”

Dan prije kraja svoje avanture, 66-godišnjak je rekao: „Najviše se radujem svojoj porodici. Neću skakati u cilju, ne treba mi Haligali. Samo želim da dodirnem znak, da vidim svoju porodicu i da skočim u more.” Upravo tako se i dogodilo zadnjeg dana Rute.

(welt)

(NovaSlobod.ba)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen