Dienstag, 25. Juni 2024

Sa i oko EP u udbalu – Selfie njegovog života

 








Cijeli svijet od subote uveče poznaje ovog malog navijača...

Tokom utakmice Portugala protiv Turske 3:0, mali Berat (10) je utrčao na teren kao flicer i napravio selfi sa njegovim uzorom Cristianom Ronaldom (39).

Dan nakon ovog događaja dječak iz Hessen Kassela priča: „Osećaj da stojim pored Ronalda bio je veoma, veoma kul. Jednostavno sam ostvario svoj san i jedva sam mogao zaspati nakon utakmice.” Nakon posljednjeg zvižduka sudije u Dortmundu, mobitel njegovog oca Cetina Özdemira (37) neprestano je zvonio. Berat je prije ovog događaja na stadionu, slagao svom ocu: „Rekao sam mu da idem u toalet“. Umjesto toga, popeo se preko ograde na krov klupa za zamjene na stadionu, skočio sa oko dva metra (!) visine na travu i počeo trčati preko igrališta. Berat dalje kaže: „ I prije ovoga bio sam uzbuđen, sav sam se treso, ali trenutno više nisam. Samo sam potrčao prema njemu. To je bila najhrabrija stvar koju sam uradio u životu."

Ludo: "MagentaTV" mu je čak izmjerila i brzinu sprinta, kada su analizirali tok utakmice Evropskog prvenstva. Rezultat: 24 km/h!

Beratu je za ovaj nastup pomogao trenog u njegovom klubu, gdje igra osmicu u veznom redu.

O detaljima prije ovog događaja kaže: „Moj otac je imao karte (po 400 eura; op.ur.) od januara. Svima sam rekao šta ću se napraviti. Ni moj otac, ni moji drugovi iz razreda, kao ni većina mojih saigrača – niko mi nije vjerovao.”

A kako Ronaldo izgleda u stvarnosti? Berat kaže: “Nasmijao se, jer je tačno znao da trčim do njega. Nismo razgovarali. Izbliza izgleda malo drugačije nego na TV-u, a i lice mu je uže.”

Zabranjena akcija vjerovatno neće imati nikakvih daljnih posljedica. Nakon što su Berata zaustavili redari, on i njegov otac su morali nakratko da odu do čuvara stadiona, ali su pušteni uz upozorenje i zabranu za povratak na tribine, do poslednjeg sudijinog zvižduka.

(express)

(NovaSloboda.ba)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen