Sonntag, 7. Juli 2024

Izložba „Svijet u plavom“

 





U okviru međunarodne kulturne manifestacije „Mostarsko ljeto 2024“, sinoć je, u Institutu Yunus Emre u Mostaru, otvorena likovna izložba pod nazivom „Svijet u plavom“ autora Rešita Ismeta.

„Predstavljam se sa 28 slika, akvarel i to su, uglavnom, slike plave boje. Motivi su većinom more, barke, brodovi, a ono što je kod mene najatraktivnije su semazini. Počeo sam slikati od 15.te godine, ali, što se kaže, krišom. Nisam smio izaći u javnost. Snagu sam skupio 2000. godine, kada sam krenuo sa izložbama. Do danas imam 57 samostalnih izložbi. koje su obišle gotovo cijelu Evropu, od Turske, Bugarske, Grčke do Albanije, Kosova“, rekao, je autor izložbe Rešit Ismet, dodavši da je ovo njegova prva izložba u gradu na Neretvi.

„U Mostaru prvi put izlažem radove. Oduvijek sam imao želju i nadu da ću jednog dana nastupiti u Mostaru i Sarajevu. U Sarajevu još nisam, ali u Mostaru sam večeras, tako da mi se želja ispunila“.

Ljubitelji likovne umjetnosti imaju priliku pogledati ovu izložbu narednih 20 dana u Institutu Yunus Emre Mostar.

(NovaSloboda.ba)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen