Freitag, 20. August 2021

Pokušaj i TI

 


(tekst koji slijedi objavila je Emica Redžić Muftić na facebooku dana 19. augusta 2021. godine)

Desi li vam se ponekad da vam ništa ne ide od ruke.

Sanjate nešto, hoćete da ispričate...ne daju, kažu, ne pričaj, neće se ostvariti! Dobro...

Sretni ste zbog nečeg, kažu, ne pričaj, ima zlih osoba koje će vam podmetnuti nogu.

Hoćete da pođete negdje, druge obaveze vam se ispriječe na putu, želite da sve to riješite, ne uspijeva vam, ili vam za momenat uspije , pa onda sve ode vragu.

Šta god pokušate ništa vam ne uspijeva. Nakon toga kažete: "Ma ja sam vječiti gubitnik"!

Zašto se to nekom stalno dešava? Sami ste krivi što na to obračate pažnju.

Ne daju vam da kažete...a vi recite, ne slušaju šta pričate, nemojte ni vi njih slušati i 1:1!

Neka prepoznaju taj osjećaj. Jednom recite STOP!

Vi odlučujete, ne dopustite da se zbog vaše šutnje naseli praznina u vašoj duši , jer to ne zaslužujete !

Ne recite nikad da vam je sudbina sve unaprijed pripremila.

VI vlastitu sudbinu držite u svojim odlukama. Ako odlučite da promijenite stav prema sebi, napravite prioritete. Neću razmišljati obavijen crnim mislima... odluka je pala...Okruženi osobama koje vas cijene, postajete dio veselog tima koji vam ne dozvoljava nove padove u tminu.

Hoću da me čuju šta imam da kažem... riješeno...Ne vrištite, najtiši glas se najdalje čuje. Ne morate ni riječ reči, Radite ono za što imate sposobnosti .

Pišite, stvarajte, neko će primijetiti !

I vi ćete se preporoditi. Nemojte reći "ma nemam volje za to" i odustati a da niste pokušali.

Nećete sebi oprostiti! Ako ne pokušate, nečete nikad znati za šta ste sve sposobni....... 

JA sam uspjela i sretna sam zbog toga! Pokušaj i TI

JA ne razmišljam o neuspjesima- pokušavam ponovo..pokušaj i TI

JA ne znam pjevati, ali pjevam , mada lijepo ne zvuči...pokušaj i TI

JA nisam tužna, sad sam sretna jer sam uspjela...pokušaj i TI

Do TEBE je ! Samo pokušaj , ustraj i vidjećeš da ćeš uspjeti!

(Emica)


fotografija: Rifet Lendo, 2017.

(spagos)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen