Freitag, 30. Juni 2023

Tragom jednog grafita

 



(tekst koji slijedi objaviljen je dana 30. juna 2023. godine na facebooku, autor je Ermin Bašić)


Samo da kažem da sam ja napisao ovaj grafit po povratku iz JNA, iz Knina 1991. i provedenih zadnja tri mjeseca radi teške 4 satne operacije u Vojnoj bolnici u Splitu i to jedva živ, mršav kao avet poslije izgubljenih pola jetre, žučne kese i dosta kila u bolnici. Sigurno tada u tom okruženju nije bilo baš lako reći da si Musliman (i to jedan od rijetkih), kao što sam ja rekao za sebe, i ostati okružen ljudima koji su bili tada u Kninu dok su Hrvati i Slovenci vojnici bili otpušteni iz vojske.

Možda to Vladimir, koji je snimio taj grafit, još nezna ko je to napisao, a vjerovatno je bilo predskazanje šta će se desiti u Mostaru, poslije doživljenog Knina sa moje strane.

Kao oslobođen vojske na dvije godine, radi teške operacije koju sam imao, napuštam Mostar 1992. u aprilu ubrzo poslije explozije cisterne.

Ovakav isti grafit UŽIVAJTE OPŠTU NEMOĆ je stajao isto tako na zidu zgrade u Kninu, a neznam ko ga je napisao.

Ovaj post sam postavio u vašoj grupi, da bi objasnio kako je nastao grafit koji ste prije objavljivali i da cestitam Vladimiru i Salki na ideji fotografisanja grafita i na promociji istih na izložbama u nekoliko zemalja vjerujem.

Nadam se da je pomoglo na promociji o uzaludnosti rata i stradanjima koji se nisu trebali desiti.

(Ermin Bašić)

fotografija: Vladimir Kolopić



(Ermin Bašić, Današnje viđenje grafita)


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen