Donnerstag, 22. Juni 2023

Neobičan hobi

 




Jedna prostorija puna violina, naprimjer, bio bi jedan lijep, ali i skup hobi, a prostorija puna auto radkapa! Tako je to kod Rainera Bodina (76) iz Groß Pankowa u Brandenburgu, Njemačka. Penzioner je već 24 godine i sakuplja ukrasne auto radkape sa ulica i zelenih površina. Do sada ih je sakupio više od hiljadu. Prekrivaju svaku tačkuu na zidovima i na plafonu njegove radionice, garaže i nadstrešnice.

Njemački ludi kolekcionar! Dozvolite mi, ja sam Hubcap (Radkapa) Rainer! A sa većinom njegovih radkapa pokrajina Brandenburger ima jednu vrlo posebnu zajedničku priču. Na primjer, 70 godina stara Mercedesova ukrasna radkapa. Pronašao ju je prije nekoliko godina između Pritzwalka i Schönebecka na putu B103, ubrzo nakon što se u tom području održao susret starih automobila, Old timera. Ili ona od Citroëna, koju je donio kući sa svog odmora u Švedskoj.

Bodin priča: „Jednom je jedna žena došla u moje dvorište tražeći svoju izgubljenu radkapu. U stvari, visila je na mom zidu. Naravno da sam joj je odmah vratio.”

Njegov posljednji cilj: Da dostigne broj 1111. Toliko bi ovih ukrasnih dijelova penzioner želio posjedovati u jednom trenutku. Ali onda bi se svaka praznina konačno popunila i tu bi bio kraj priče, kaže Bodin.

Vrijednost njegove kolekcije sada? Pa oko 5000 eura. Inače, bivši službenik nije zakačio nikakve ukrasne radkape na vlastitu Škodu. Jer, jedno sigurno zna: radkape brzo padaju.

(taz)

(NovaSloboda.ba)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen