Sonntag, 27. März 2022

Adnan Ćatić poražen od Szilija

 







Krvava drama!

Adnan Ćatić (Felix Sturm, 43) je za sada propustio šansu za borbu osvajanje svoje šeste titule svjetskog prvaka. On je morao da prizna poraz od Istvána Szilija (39) i izgubio meč na bodove. Šansa za osvajanje titule je odložena!

Mađar je dominirao borbom od početka, gurnuvši Ćatića u konopce. I uvjek je pogađao cilj. Ipak, kako se se to da zaključiti nakon meča, Szili je tokom meča bio najopasniji glavom! Pošto je napadao izuzetno blizu, Szili je rano u meču napravio nenamjeran rez iznad Ćatićevog oka i navukao protiv sebe 4.000 navijača u Dortmundskoj Westfalenhalle. Međutim, Sturm je ostao previše bezopasan, morao se boriti sa posjekotom oka koja je krvarila, i tek u osmoj rundi je zadao udarac, koji je stvarno poljuljao Szilija. Na kraju, to nije bilo dovoljno. Sudije se odlučuju za pobedu Mađara (116:111, 115:113, 114:114). Iznenađujuće, jedan sudija je tu borbu doživio kao neriješen rezultat, pošto je Szili zadržao svoj snažan tempo kroz svih 12 rundi i sada mu je dozvoljeno da se bori za titulu svjetskog prvaka.

Ćatić o njegovom porazu: „Bila je to teška borba. Nešto potpuno drugačije od onoga što sam očekivao. Nažalost, bilo je veoma prljavo, a sudija je nažalost to dopustio. Ali ja sam sportista i prihvatam odluku. sudija" Nije želio da se izjasni o mogućem kraju karijere: „Sada ću prvo razgovarati sa porodicom, još sam zdrav. Sješću i sa promoterom i onda ćemo donijeti ispravnu odluku.”

LIB promoter Ludger Inholte (67) o bokserskom događaju: „Veoma sam ponosan što sam ovakav događaj postavio na noge. U Njemačkoj se tako nešto nije desilo punih deset godina." Nažalost bez srećnog kraja za Ćatića...

(sport)

(NovaSloboda.ba)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen