Donnerstag, 10. Februar 2022

Slike sa ZOI 2022 - Kina slavi Amerikanku

 





Ovo kinesko zlato je made in USA.

Eileen Gu (18) je pobijedila na Big Air takmičenju u skijanju slobodnim stilom. I dovela cijelu Kinu u ekstazu. Gu je rođena u San Francisku od oca Amerikanca i majke Kineskinje. U mladosti se takmičila za SAD, a 2019. je preselila u zemlju svoje majke. Razlog: „Želim inspirisati milione mladih ljudi.”

Obično, ako želite da postati Kinez, morate vlastima predočiti svoje izvorno državljanstvo. U ovom slučaju, međutim, čini se da je Kina napravila izuzetak. Na pitanje o njenom državljanstvu, više puta ponovljeno na jučerašnjoj konferenciji za štampu, izbjegla je direktni odgovor: "Ako sam u SAD, ja sam Amerikanka, ako sam u Kini, onda sam Kineskinja."

Ono što ona definitivno jeste: supermodel i reklamna zvijezda. Ona se fotografiše za velike modne kompanije, pojavljuje se na posterima i TV reklamama u Kini. Svoje postove na internetu piše na engleskom i mandarinskom.

Dok je proslavljaju u Kini, uz aplauz domaćih novinara nakon konferencije za štampu, dočekala ju je ledena hladnoća iz SAD. Mnogi ljubitelji sporta nisu joj oprostili što je promijenila naciju.

Ali Gu će to moći podnijeti.

Nakon Olimpijskih igara počinje studirati na elitnom Univerzitetu Stanford u Kaliforniji.

(sport)

(NovaSlobodfa.ba)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen