Samstag, 28. Juni 2014

Sa Mostarskog behara



Udati se sa 20 godina, to je isto kao otici sa žurke u 11 uveče.
 
Imam brata blizanca. Ja sam lopov, a on je ministar u vladi. I niko nas ne razlikuje.
 
Drugovi u poseti srpskom političaru u njegovom stanu:
Jao, prelep ti je stan!!! Divan. Iskreno. i pet godina da odležiš za njega pa da ti ne bude žao! 


 
Kada sam se vratila u domovinu, shvatila sam da je nostalgija  bolje rešenje.
 
Ministarstvo zdravlja saopštava da lekova u apotekama neće biti do sredine juna i apeluje na građane da se ovih dana razboljevaju samo ako baš moraju.
 
Šta kćerka specijaliste za plastičnu hirurgiju kaže kada je pitaju da li je nevina?  Još nisam!
 
Teza da mnogo pijemo alkohol ne pije vodu!
 
Žena viče na muža preko telefona:
Lepo sam ti rekla da dolazim za 5 minuta!
Šta me zivkaš na svakih pola sata?
 
Šta kaže Kinez kad otvori frižider?
Ni kučeta ni mačeta!
 
Ko još osim Arapa čita s desna na levo?
Gosti u restoranima kad čitaju MENI.
 
Ah, kako sam ja bio srećan sa tom ženom. A onda se desilo ono čega sam se plašio. Spakovala je stvari, ostavila muža i došla da živi kod mene!
 
Poruka mužu:
Uzmi danas sina iz vrtića.
P.S. Ne brini, on će tebe da prepozna!
 
Sećam se kada sam se prvi put skinuo pred ženom -
ona je vrisnula, a mene su isterali iz autobusa.
 
Nova godina bez alkohola je kao srpska svadba bez trudne mlade!
 
Ovako funkcioniše ženski mozak:
- Ijaooooo pauuuuk, ubiiiiij gaaa!!!
Pljas.
- Ijaoooo, jaaaadan mali pauk.
 
U kući sam zakon!
Niko me ne poštuje.
 
Najveću glad osećamo kad smo siti svega.
 
Neke ljude ne mogu da pročitam između redova,  jer jednostavno nisu u redu!

Kada bi u Srbiji lopovima sekli ruke, u Skupštini bi  umesto tastera za glasanje bile pedale.  

Sa čim Ciga jede ćevape?
Sa zadovoljstvom.

From:DSunje

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen