Pročitajte, jer se vama, ili nekom vašem, može dogoditi isto. SK
Moj email upućen preko website-a aerodrome u Sarajevu
povodom neobičnog događaja u kojem mi je iz čekiranog kofera službeno oteta
boca domaće loze.
Poštovani,
Dana 27. maja 2014
sam putovao sa sarajevskog aerodroma za Beč i Toronto.
Prvo jutarnje
iznenađenje sam imao već na šalteru za checkin. Ćena koja tamo radi je
postavila pitanje da li imam pravo na dva komada prtljaga.
Kad sam rekao da
sam došao iz Kanade sa ta dva komada prtljaga, ona je zvala nekog šefa koji je
potvrdio da imam pravo.
Mislio sam da je
to usputni mali nesporazum, ali to je bio tek početak.
Kad sam prošao
kontrolu i već bio pred kapijom, malo prije ulaska u avion, čuo sam poziv da se
javim na šalter za informacije.
Začuđen, otišao
sam da pitam o čemu se radi. Rekli su mi da treba da odem u prizemlje i otvorim
vec čekirani kofer.
Pitao sam dvojicu
radnika iz sigurnosti koji tu rade šta je problem sa mojim prtljagom. Inistirali
su da otvorim kofer.
Kad sam to uradio izvadili su flašu lozovače rakije koju
uvijek nosim na povratku u Kanadu.
Na moje pitanje zašto je ta boca problem kad ne ide u kabinu
sa mnom nego u redovito čekirani prtljag, odgovorili su da Austrian Airlines to
ne dozvoljava.
Pošto je bilo vrijeme ukrcavanja u avion, nisam imao vremena
da tražim nekog od šefova.
Boca rakije mi je oduzeta a da pri tome nisam dobio nikakav
papir o proceduri, pa mislim da nije teško predpostaviti gdje je ta boca završila.
Kad sam u avionu pitao posadu o rečenoj ‘proceduri’ bili su
jako iznenađeni i rekli da nikad nisu čuli tako nešto i da će izvijestiti
predpostavljene.
Ispričao sam o ovom događaju mom agentu u putnickoj agenciji
u Torontu, a on je rekao da ce zatražiti službeno objašnjenje od Austrian
Airlines, jer želi da upozori buduće putnike na istoj relaciji šta mogu očekivati.
Takođe i ja šaljem sluzbeni prigovor upravi kompanije u Beču.
Ja vidim ovih godina koliko se napora ulaze da sarajevski
aerodrom iako mali, bude po usluzi pravi evropski aerodrom.
Na žalost neki uposleni rade suprotno u svojim postupcima te
praktično odvraćaju putnike ili ih dovode u dilemu da kupuju mnogo jeftinije
avio karte za neke druge aerodrome u regionu.
Boca rakije sigurno nije vrijedna vremena da se ovo napiše,
ali vjerujem da je moja dužnost da vas upozorim na ovakve nemile događaje.
Pozdrav
Best regards,
Sem. Kaz.
-odgovor službenice Austrian Airlines odnosno Lufhanse kao
vlasnika AA.
Poštaovani gosp. Kaz.
zahvaljujemo na Vašem mailu kojim ste nas izvijestili o
okolnostima svoga putovanja dana 27.05.2014. iz Sarajeva.
Nastojanje nam je i interes kao prijevoznika i svih njegovih
službenika pružiti korektnu uslugu svim našim putnicima u svakom segmentu
našeg poslovanja. Svakako se slažemo s Vama da su uslužnost i korektnost u
postupku sa svakim putnikom vazni elementi
poslovne etike, a radeći u uslužnoj djelatnosti jako nam je stalo do
zadovoljstva naših nam cijenjenih putnika.
Možemo Vam samo potvrditi da se prema pravilima na osnovu instrukcije koja je primljena iz Beča na letovima Austrian Airlines-a iz Sarajeva oduzimaju sva alkoholna pića domaće proizvodnje, jer nije moguće verificirati postotak alkohola.
To je bitno jer po pravilima postotak alkohola mora biti naznačen. Sva alkoholna pića tvorničke proizvodnje mogu se transportirati bez ograničenja.
Nadamo se da ćete i dalje ostati korisnikom nasih usluga, ukoliko bilo kako dodatno možemo pomoći, slobodno nas kontaktirajte, stojimo Vam vrlo rado na raspolaganju.
Zahvaljujemo na vašem razumijevanju, te Vas srdačno pozdravljamo.
Možemo Vam samo potvrditi da se prema pravilima na osnovu instrukcije koja je primljena iz Beča na letovima Austrian Airlines-a iz Sarajeva oduzimaju sva alkoholna pića domaće proizvodnje, jer nije moguće verificirati postotak alkohola.
To je bitno jer po pravilima postotak alkohola mora biti naznačen. Sva alkoholna pića tvorničke proizvodnje mogu se transportirati bez ograničenja.
Nadamo se da ćete i dalje ostati korisnikom nasih usluga, ukoliko bilo kako dodatno možemo pomoći, slobodno nas kontaktirajte, stojimo Vam vrlo rado na raspolaganju.
Zahvaljujemo na vašem razumijevanju, te Vas srdačno pozdravljamo.
Customer
Relations
Austrian Airlines
Lufthansa German Airlines
Austrian Airlines
Lufthansa German Airlines
--moj
komentar na njihov službeni odgovor. SK
Postovana gdjo P.
Hvala na prilično
brzom odgovoru na moju žalbu zbog loše usluge.
Moram priznati da me odgovor ni najmanje ne zadovoljava.
Ja sam kao elektroinženjer očito učio neku drugu logiku od
ove koju vi pominjete u vezi procedure i kompanijinih instrukcija vezanih za
alkoholna pića u prtljagu.
Ostalo je potpuno nejasno kome je važan taj nepoznati
procenat alkohola. Ja sam prtljag čekirao direktno za Kanadu (Toronto).
Prema tome bi bilo logično zaključiti da jedina strana koju
bi to moglo interesirati bi bila kanadska, a ja znam da takvo ogranićenje ne
postoji u Kanadi.
Što se tice eventualnog daljeg korištenja vaših usluga ne
samo da ću ih nastojati izbjeći, nego ću nastojati da informiram što veći broj
vaših korisnika šta im se može dogoditi ako putuju sa Austrian Airlines iz
Sarajeva.
Moje izdanje mostarskog behara čita solidan broj čitalaca, a
mnogi imaju svoje portale pa tekstove proslijedjuju dalje.
Tako da vjerujem da ce moja šteta od jedne boce lozovače
sigurno biti mnogo manja od vaše.
Srdačan pozdrav
Best regards,
Sem Kaz
Moj zaključak: Ako
putujete avionom AA nemojte nositi domaću rakiju, odnosno ako imate namjeru
nositi domaću rakiju, kupite kartu neke druge kompanije. SK
(preneseno sa:mostarskibehar)
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen