Sonntag, 15. Juni 2014

Dilema pred utakmicu



Približava se napokon veliki događaj za sve nas Bosance i Hercegovce, povjesna utakmica na svjetskom prvenstvu.....Ja sam u jednoj velikoj nedoumici , za koga navijat?....Za Bosnu ili Argetinu?....Razlog je taj, što sam na dosadašnjim utakmicama (one koje sam gledao) navijao za: Prvo za naše susjede Hrvate , pa onda za Španiju, pa za Urugvaj, onda za Japan i sinoć za Engleze, i koje nesreće, svi izgubiše i zbog toga sam u nedoumici za koga večeras navijat.....Nakon dužeg razmišljanja ipak sam odlučio da navijam za naše ZMAJEVE , jer tješi me i statistika, da naša reprezentacija do sada nije izgubila ni jednu prvu utakmicu na Svjetskim prvenstvima ..... NAPRIJED ZMAJEVI...

fotokomentar na dilemu...


(Salko Šuko/Mostarski liskaluci)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen