Počela inicijativa imenovanja više ulica u BiH po ženama
Priznanje onima koje su oblikovale historiju
Konferencijom za medije koja je danas
održana na platou Pozorišta mladih Sarajevo zvanično je počela
kampanja “TRGni se za ravnopravnost”. Kampanja ima za cilj
ujednačiti omjer muških i ženskih imena u procesu imenovanja
ulica, trgova i parkova u Bosni i Hercegovini.
“TRGni se za
ravnopravnost” provode agencija Hearth iz Hrvatske, koja se bavi
isključivo društveno odgovornim projektima, te vodeći regionalni
klub žena iz komunikacijske industrije Woman.Comm Club.
Iako
žene čine čak 50 posto bh. populacije, manje od 2 posto ulica u
Bosni i Hercegovini nazvano je po njima.
Riječ je o zabrinjavajućim statistikama, prema kojima neki gradovi nemaju niti jednu ulicu nazvanu po ženama. Kampanja će se fokusirati na stvaranje svijesti o problematici rodne nejednakosti u nazivima ulica, trgova i parkova te će poticati na promjene u toj oblasti. Istovremeno na ovaj način odaje se priznanja ženama koje su dale i još uvijek daju svoj doprinos obrazovanju, umjetnosti i kulturi Bosne i Hercegovine, ali i pruža mladim generacijama prilika da otkriju priče inspirativnih žena i muškaraca koji su oblikovali bh. historiju.
“Kroz kampanju ‘TRGni se za ravnopravnost’, želimo naglasiti ne samo značaj ravnopravnosti spolova, već i važnost prepoznavanja i davanja više prostora ženama koje su ostavile neizbrisiv trag u historiji naše zemlje. Nadamo se da će ova inicijativa inspirirati nove generacije da slijede njihove stope i postanu buduće velikanke i velikani”, ističe Irena Miličević Vukoja, direktorica Woman.Comm Cluba.
Naša svakodnevica često nas zatrpava
raznim problemima, ali ova inicijativa poziva mlade da se na trenutak
izdignu iz tog okvira i urone u priče velikih ljudi. Kampanja će im
pokazati koliko je važno truditi se, učiti i težiti velikim
dostignućima, jer upravo su ti napori oni koji čine razliku i
oblikuju budućnost.
“Čast nam je što ovu iznimno važnu
kampanju možemo prenijeti i na našu susjednu državu, Bosnu i
Hercegovinu, koja se suočava s istim problemom. Ova kampanja
predstavlja korak prema stvaranju pravednijeg društva koje priznaje
doprinos žena i muškaraca u oblikovanju naše zajednice. Pozivamo
sve građane Bosne i Hercegovine da podrže ovu inicijativu i da
zajedno gradimo bolju budućnost”, dodao je Damir Ciglar, suosnivač
agencije Hearth.
Kampanja će se realizirati uz podršku Misije OSCE-a u BiH, BH Telecoma te Fortenova grupe zajedno s brendovima Konzum, Mercator i Sarajevski kiseljak, te uz podršku svih građana, a s ciljem jačanja svijesti o problematici rodne nejednakosti u nazivima ulica sa ciljem pozitivnih promjenama u društvu.
Pridružite se ovoj inicijativi, potpišite peticiju i podržite cilj kampanje “TRGni se za ravnopravost” na stranici velikanke.ba.
(klix)
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen