Donnerstag, 28. September 2023

Iz stare kutije od cipela - Izviđači 1952. godine, Pčelice

 


Ovo je slika Mostarskih izviđača 1952. godine. „Pčelice“. Ko je bio u izviđačima zna šta to znači. Možda će neko neko nekoga prepoznati, a ja sam prepoznao moju sestru Nebihu Šiširak i još ponekog, ali nisam baš siguran. Možda će Dženana nekog prepoznati jer mi sestra reče da je tu i Majda Krpo.

Smajo, pošto ti skupljaš ove slike, možeš je preuzeti, samo nije iz moje kutije za cipele, nego od moje sestre.

(Peda/20230923)


Jasmina Krpo Cina je ispod slike na facebook stranici cidom napisala:

Po sjećanju moje mame

red koji stoji: Šerifa Ajdinović, Jurija, Maida Ramić Krpo, Seka Sarač Čišić, Samija Duraković, Neda Marković, Jadranka Škobić, Zijada Pitic,Vera Vladić...

Sjede: Seka Kjauta, Vesna Palandžić, Gozo Almira-Alma Dizdarevic, Azemina Puzić, Jožica Škoria, Nebiha Šiširak, Jelin Senada...

(20230928)

(spagos)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen