Freitag, 19. Mai 2023

Čuvar Starog mosta

 


Mostarac kreirao nove suvenire.

Čuvar Starog mosta Mostarac Vedran Zolj, vlasnik suvenirnice u Starom gradu, idejni je tvorac originalnih mostarskih suvenira, koji, kako sam tvrdi, odražavaju kulturu, tradiciju i duh našeg naroda.“Baveći se prodajom suvenira shvatio sam da mi u Mostaru, kad je u pitanju suvenirska ponuda, imamo problem krize identiteta. Ono što mi nudimo, mahom nije proizvedeno u BiH, pa čak ni na kontinentu Evrope. Ja sam shvatio da nam osim standardnih motiva mosta, džamija, šipka, smokava, treba i motiv čovjeka ovog podneblja, Mostarca, Hercegovca i to na način na koji dosad nije bio prikazan. Tako sam došao na ideju da uradim nešto što je već registrovano u Agenciji za zaštitu autorskih prava BiH kao statueta. Čuvar Starog mosta “Mostar” i “Derviš” su statuete visine otprilike 20 cm , težine 35 dekagrama. U pitanju je ručni rad od mljevenog kamena”, ističe Vedran Zolj za Mostarski.ba.
U samoj finalizaciji pomogao mu je akademski kipar Željko Marić, Vedran je lično angažovan na ručnom kalupljenju, izljevanju i brušenju, a za farbanje je zaslužan Žan Krtalić.Uz maksimalan napor i trud godišnje može izraditi hiljadu komada. Nijedna staueta nije ista i nije predviđena kao industrijska igračka. Autor ovog projekta se nada da će ovo značajno obogatiti turističku ponudu našeg grada i kroz specifične ljude Mostara i Hercegovine svijetu približiti našu kulturu i tradiciju.

(mostarski.ba)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen