Donnerstag, 25. Mai 2023

Čaša vode

 


Znate već da nisam medicinar a poruku sam dobio od nekoliko prijatelja. Nije me niko ranije savjetovao, a ja dugo vremena pijem vodu uveče i odmah ujutro kad ustanem.


Voda – pročitajte”

Vjerovatno poznajete mnoge ljude koji kažu da ne žele ništa piti prije spavanja jer moraju ustati tijekom noći?

Još nešto što nisam znao... Zašto ljudi moraju toliko mokriti noću?

Odgovor kardioliječnika:

Kada stojite uspravno (otok nogu), gravitacija zadržava vodu u donjem dijelu vašeg tijela.

Kada legnete i donji dio tijela (noge, itd.) je u ravnini s bubrezima, bubrezi uklanjaju vodu jer je to lakše.

Znao sam da im je potrebna minimalna količina vode za ispiranje toksina iz vašeg tijela, ali ovo je za mene bila novost.

Pravo vrijeme za piće vode... Vrlo važno.

Od specijaliste za srce!


Pijenje vode u bilo kojem trenutku maksimizira njezin učinak na tijelo:

2 čaše vode nakon buđenja - pomaže u aktiviranju unutarnjih organa

1 čaša vode 30 minuta prije obroka – pomaže probavi

1 čaša vode prije kupanja - pomaže u snižavanju krvnog tlaka (ko bi to znao???)

1 čaša vode prije spavanja - sprječava moždani ili srčani udar (dobro je znati!)

Osim toga, voda prije spavanja također pomaže u sprječavanju grčeva u nogama noću.

Vaši mišići nogu traže vlagu kada se kontrahiraju, budeći vas grčem mišića

(Charly Horse).

Kardiolog je objasnio da ako svaka osoba pošalje ovu poruku 10 ljudi, život bi potencijalno mogao biti spašen! Već sam podijelio ovu informaciju. A ti ?

Proslijedi ovu poruku. Može spasiti živote!

"Život je jedinstven dar."

(mostarskibehar/Semir)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen