Montag, 16. Januar 2023

Mostarske priče – Kratke mostarske...

 


(tekst koji slijedi objavljen je na internet stranici Mostarski behar 15. januara 2023. godine)

--

Neko je od raje burazeru donio original “Mušku vodu” i on je stavio u stalažu na vidno mjesto. Dolazi komšija u godinama koji je nedavno oženio mlađu ženu i pita mog babu za mušku vodu, a on mu kaže, kakva voda udri po baklavi. Za malo dolazi komšija i traži deset baklava, ja ga pitam jeli za ponijeti a on kaže “jok ovdje, a deset mi zamotaj”. Kad je pojeo i otišao, uleti Sonja, Nazifa šnajdera preko puta, pita “jeli naletio?”.

--

Dvije žene pričaju u autobusu da idu u Sadikovića “po likariju”. Ja mu ponijela kokoš a ti? Daću mu govno. Slušala ih ljubuška i prije njih ispriča Sadikoviću da će mu doći te dvije žene. Kad su došle primi ih obje i dade im trave. Prva vadi kokoš iz korpe a on joj kaže nosi ti to svojoj dici, a onoj drugoj “to što si meni namijenila, ponesi čaći”. Izlaze, kaže ova druga,,”E jes sveti gospe mi”.

--

Nazif Sefić, šnajderaj preko puta, kupio vespu i sjeo ženu Sonju da odu u Drežnicu na meso. Na vrh Carine stao da se uključi i kad je krenuo Sonja sklizne sa sica. Nedugo zatim eto Sonje drži se za lakat i ronca “jeb’o on svoju vespu”. Za pola sata dolazi Nazif i kaže: “đe nestade? ja pričam do Drežnice, a od tebe ni mukajet”. “Prodaji dok je ja nisam zapalila” - kaže Sonja.

Elem prodala se vespa, kupio se fićo, Nazif ne smije da pusti volan i kaže Sonji da spusti staklo da pljune, ona spusti a pljuca se vrati po njoj. Vraćaju se kaže Sonja: “jeb’o on svoj šoferluk svu me ispljuva”.

(from: Nijo Kahrimanovic)

(Semir/mostarskibehar)


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen