Sonntag, 15. Januar 2023

Mostarske priče - Kad okolo nabuja...

 


(tekst koji slijedi objavljen je na facebook stranici Mostar moja ljubav, dana 10. januara 2023. godine, autor je Zamir Hamzić)


Dobar veče Raja,

Evo na ovoj fotografiji se fino vidi kol’ko je Neretva visoka…

I ko’lko je moćna i strahovita kad nabuja…

Elem, ni Neretva se nemože uporedit’ kad “Ljudi”nabujaju…

Zadnji put kad sam bio u Mostaru, sjedoh sa Starom Rajom i Konobarima…

Naručih Kafu, sjedim i uživam.

Naša Mostarska Hava, Svjetlost, Nebo i poseban

“Miris”Mostara.

Duša mi puna…

Kad eto ti jednog od onih

”Napuhanih i Nabujalih”, izadje iz bijesna auta, podignuta mu kragna na majici, sav pun sebe udje u Kafić i nereče ni Dobar Dan, kaže: Dedera mi jednu kafu…

Gledam ga ja k’o da je sneba pao.

I elem dade mu kafu konobar, moj Stari Drug a On izvadi iz džepa novčanicu od 200 Eura i kaže Dedera Naplati…

Odgovori mu konobar kaže nemam da ti vratim kusur.

A On mrtav hladan kaže haj skokni do banke pa razmijeni.

Vidim ja situacija se pogoršava pa rekoh: Momak počašćen si odmene. Kaže: Hvala lijepa ali eto nije bilo potrebno! Rekoh ja sve u redu, Živio Ti meni…

E sad bih da kažem, kad je otiš’o, konobar mu se Majke sijetio. Rekoh nemoj tako Bogati. Kaže a šta nemoj (i opet mu se Majke sijeti) živi kaže u (jednoj Evropskoj državi) i dodje ovde prekoljeta sa iznajmljenim autom i doš’o meni kaže sad da mu naplatim kafu i da mu razmijenim 200 Eura.

Treba bit’ Skroman i ostat’ takav i poštovati svu Raju a posebno Našu Mostarsku koja su tu ostala i rade i žive…

Ja bih samo dod’o na sve ovo da se nikad nisam ovak’o ponašao a imam i Platinum Račun u Banci i Vizu i American Express i to onu Crnu…

Daj Bože da Vam Bog da malo pameti pa da Vam ko KENJCIMA Voda u Uši udje.

Fala lijepa na I NA KAFI I NA NAŠIM UGODNIM TRENUTCIMA RAJA MOJA STARA…

Vaš Zamir

(20230110)


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen