Montag, 31. Januar 2022

Naša raja širom svijeta

 


Mario Mihaljević, bosansko-hercegovački zet, poznati hrvatski pisac, novinar i kompozitor o nama:


Sretan praznik najintimnije za ljude najdivnije


Na svaku zemlju ili naciju

imam neku asocijaciju.

Norveška - oni bezbrojni fjordovi,

Engleska - uštogljeni lordovi,

Francuska - slikarske palete,

Rusija - najveći poete,

Njemačka - dril,

Austrija - stil,

Slovenija - čistoća,

Kanada - mirnoća,

Island - hladnoća,

Grenland - samoća.

Mađarska - zaigranost,

Španjolska - rasplesanost,

Makedonija - šopska salata,

Švicarska - zemlja bez rata,

Srbija - najbolja rakija,

Hrvatska - i šuma i makija,

Italija - najbolji rezanci,

a BiH - najdivniji ljudi - Bosanci.

I da ne bi netko odmah napravio paniku

ja između Bosanaca i Hercegovaca ne vidim razliku.

Da, i da se riješi još jedna, molim dilema,

ograđujem se od ekstrema.

I napomena za one koji ne poznaju mene

ja pod Bosanci mislim naravno i na žene.

Mene užasno vjerujte kosne

svaka riječ protiv Bosanaca i Bosne.

Jer ne može ovako da se opiše

kojom mirnoćom Bosanac odiše,

čovjek na koga se ne možeš naljutiti

ali možeš uz njega satima šutiti.

Biće koje se rodi s dušom punom sevdaha

što i one bez srca ostavlja bez daha,

čovjek koji je kao duša mek

pa zato drugoj duši dođe kao lijek.

Zato kada mi se suze roni

nešto me u Bosnu goni,

jer uvijek me Bosanci ljubavlju napojiše

i nađe se netko da mi suze obriše,

da mi radost udijeli,

ljubav i bol podijeli,

nadu vrati

sasluša i shvati.

I ne žive tamo Muslimani, Srbi ili Hrvati,

stavite me u lance,

ali ja znam samo za Bosance.

Kako rekoh - ljude najdivnije i najbolje

uz koje se osjećam uvijek bolje.

Da, možda vam ovo sve izgleda lažno,

zato napominjem još nešto važno.

Nemojte da vas zbog hvalospjeva čudim

jer ja se pored Bosanke svakodnevno budim.


Mario Mihaljević


Ovu pjesmu dobih sa više strana, prvo od naše prijateljice i kolegice iz Arizone Mirjane Logic. A onda iz Sarajeva takodje od našeg kolege Nadila Avdagića. Sad bismo po nekoj iskrivljenoj statistici dali zaključiti kako elektroinženjeri vole poeziju. Poslije je stizala serija na viber.

(SK/mostarskibehar/20220128)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen