Donnerstag, 13. Januar 2022

Nekad i sad: “Djelili smo dane igre”










Španski vojnik traži djecu s kojom se slikao 1993. godine u Mostaru: "Dijelili smo dane igre"

Salvador Andres Pelaez, bivši španski vojnik koji je u okviru UNPROFOR-a bio u Bosni i Hercegovini tokom rata, putem društvenih mreža je uputio poziv kojim traži pomoć u pronalasku djece s kojom se slikao ratnih 1993. i 1994.

Objavu, zajedno sa fotografijama, uputio je na Facebook stranicu Bosnia Veterans.

- Bio sam stacioniran u SPABAT (Španski bataljon) UNPROFOR-a s AGT MADRID između septembra 1993. i aprila 1994. godine u odredima Dračeva, Mostara i Jablanice. Slike koje vam prikazujem prikazuju niz djece s kojima sam dijelio mnoge dane igre i malo zabave koju sam im mogao pružiti u djetinjstvu. Volio bih znati da li ih neko od vas poznaje. Bio sam u Mostaru 2018., 25 godina nakon misije, ali ih nisam locirao, jako bi volio da sam ih mogao locirati. Ako ih netko zna ili prepoznaje, javite se.

Veliki zagrljaj za sve vas koji ste služili pomažući da istrajete u miru u tom ratu - napisao je.

Hi all,

I was stationed in the SPABAT (Spanish Battalion) of UNPROFOR with the AGT MADRID between September 1993 and April 1994 in the Drâcevo, Mostar and Jablanica detachments. The images that I show you show a series of children with whom I shared many days of games and the little fun that I could provide them in their childhood. I would like to know if anyone of you knows them. I was in Mostar in 2018, 25 years after the mission, but I did not locate them, I would have liked very much to have been able to locate them. If someone knows or recognizes them, please, get in touch.

A big hug to all of you who served helping to persevere in peace in that war.

(faktor.ba)

"Jest, brat mi Almir Behram, rodjak Haris, Sabina Šegetalo i Zlatko Pobrić" 

(Adila Paco/facebook/20220113)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen