Freitag, 20. Mai 2022

Opasna ljepota

 


Jedan mesožderr na romantičnom odmoru u moru rascvjetalog zumbula!

Fotograf životinja Sanjay Nair (48) iz Mumbaija (Sjeverna Indija) snimio je ovu sliku tigrice u polju zumbula u rezervatu tigrova Pilibhit. Ipak, koliko god ova fotografija izgledala idilično, poljoprivrednici u regionu usuđuju se da izađu na svoja polja samo naoružani motkama i to u većim grupama. Smrtonosni napadi tigrova na ljude dešavali su se vrlo često u prošlosti.

Fotograf Sanjay Nair se shodno tome osjećao nelagodno kada je otkrio tigricu u sred cvijeća i fokusirao kameru na nju: “Tigrica je bila duga skoro tri metra i procijenjio sam, teška oko 150 kilograma. Prekrasan peket snage. Kad me je ugledala fiksirala je pogled na mene. Najradije bih se tada maskirao, da sam mogao. A onda sam se pažljivo povukao.”

(bams)

(NovaSloboda.ba)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen