Freitag, 25. Dezember 2020

Selma samuje

 





Selma iz kultne pjesme “Bijelog dugmeta” samuje u Zagrebu.

U Mostaru je umrla njena sestra Nura.


Putovala je često vikendom jer je kao djevojka iz Zenice pohađala Drugu žensku gimnaziju u Sarajevu. Jednog dana srela je Vladu. Džentlmenski joj je ponio tamnocrveni koferčić do željezničke stanice.

“Ja sam ležala sa curama na travi, a Vlado je sa drugarima ležao nasuprot. Čupkao je travu i stalno me gledao. Izgleda da se odmah zainteresovao za mene, a kasnije smo se sretali na korzou. Jednom me sreo sa koferom, pa mi je ponio prtljag. Išli smo na stanicu i onda mi je pomogao da uđem u voz. U tom vozu bio je polupan prozor, a on mi je onda rekao: ‘Selma, ne naginji se kroz prozor”, ispričala je danas 90-godišnja Selma kojoj je čuvenu pjesmu “Bijelog dugmeta” napisao i posvetio Vlado Dijak, zaljubivši se u nju s početka sedamdesetih godina prošloga stoljeća.

Selma i danas živi u Zagrebu. Zaljubljeni i talentirani Vlado je susret i emocije prema Selmi pretočio u stihovove. A ljubav Diljaka prema njoj bila je platonska, obilježena pogledima prepunim osećanja i bez riječi o tako velikim emocijama.

Pjesma “Selma” je prvo objavljena u novinama. Selma je saznala za to nakon što joj je otac to pokazao, a numeru u izvođenju “Bijelog dugmeta” čula je 1975. na njihovom koncertu u dvorani “Vatroslav Lisinski” u Zagrebu.

Mnogi joj nisu vjerovali da je bila tiha patnja i ljubav čuvenog pesnika. Ona je priču o njoj i Dijaku ispirčala Goranu Bregoviću, pa posjetila Vladin grob, priznavši da je i ona patila za njim. O tome je pisala u svojoj zbirci poezije “Selma putuje na fakultet” gdje je i pjesma “Sjećanje na Vladu”.

Selma je prošle godine napunila 90 godina što je na Instagramu zabilježio bivši pjevač “Bijelog dugmeta” Željko Bebek koji je i otpjevao kultnu pesmu.

“Samujem kao svaka starica. Voljela bih da malo dođete u Zagreb. Rijetko putujem. Nedavno mi je umrla i sestra Nura-Marija u Mostaru i sve je manje onih sa kojima sam provela život. Odem do dućana, popričam sa poznanicima i to je sve – ispričala je Selma za banjalučki portal “Nostalgija”.

Izvor: Žena

(tekst je objavljen na portalu Azra, dana 11. decembra 2020. godine)



Selma

Selma

Putuje na fakultet

Ona putuje, ja kofer nosim

Molim

Težak je al' pošto njen je lično

Ja i taj kofer volim

Selma, Selma,

Zdravo, Selma

Putuj, Selma

I molim te, ne naginji se kroz prozor

Selma

Na ulasku u voz ti htjedoh reć'

Nesto nježno, što izaziva

Pozor

Al’ rekoh samo zdravo, Selma

I molim te ne naginji se kroz prozor

Selma, Selma,

Zdravo, Selma

Putuj, Selma

I molim te, ne naginji se kroz prozor

(Vlado Dijak)


link za pjesmu: https://youtu.be/YsVp2Zif28g

(spagos)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen