Dienstag, 8. Dezember 2020

Divlji glog

 


"Te crvene, voćkice, ili bobice kada god vidim podsjeteme na djetinjstvo, na ramazan i glad.

Neznam koliko sam tačno godina imao, ali znam da je ramazan padao u zimskom periodu, i da je bio snijeg.

Pošto sam želijo postit, a bio je i kratak dan, moji su mi dozvolili.

Popodne bi provodio vrijeme vani da mi vrijeme brže prolazi, a ineče nisam volijo u kući kao djete, valjda što nisam imao razonode kao današnja djeca, i tinejdzeri.

Hodajući tako po selu naišao sam na divlji glog koji se bio savijo od roda.

Onako gladnog me privukoše ti crveni sladikasti plodovi, pošto sam ih pojeo bar nekih bar pola kila sjetio sam se da postim.

Ništa nisam kući govorijo, sa ostalim sam dočekao iftar i iftario k'o veliki".

(safet/facebook 20201208)

(spagos)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen