Donnerstag, 6. Mai 2021

Tajna kultnog jezika






Ovaj isplaženi jezik je postao kult.

Album Rolling Stonesa “Sticky Fingers” mnogi obožavaoci smatraju njihovim najboljom albumom. Trijumfalni marš počeo je prije 50 godina hitovima kao što je "Brown Sugar". Nakon objavljivanja (23. aprila), album se popeo na 1. mjesto top lista albuma u Americi, Engleskoj i Njemačkoj već u maju 1971.

Pjesme, omot sa farmerkama (autor pop art Andy Warhol, † 58) - i ovaj logo!

The Stones su prvi put predstavili motiv benda: usta, sa isplaženim jezikom, jarko crvena, i seksi! Dizajnirao ga je dizajner John Pasche (76). On kaže: “Ja sam postao dio kosmosa Stonesa sa jezikom. Ponosan sam na to i danas. "

Kako je dobio posao? Pasche: „Studirao sam na Royal College of Art u Londonu. Kancelarija Stonesa kontaktirala je univerzitet, rekavši da žele da jedan student dizajnira njihov poster. Bio sam taj sretnik."

Bendu se svidio rad Paschesovih plakata. „Jagger me nazvao i pozvao kod sebe u Chelsea, jer je želio logotip. Bio sam zaista uzbuđen, koljena su mi se tresla."

Kako je nastao logotip! Na ideju je došao kada je u Jaggerovoj kući vidio sliku indijske boginje Kali, sa isplaženim jezikom. „Napravio sam tri ili četiri varijante, Micku se svidjela moja omiljena. Nekoliko sedmica kasnije sve je bilo gotovo. I danas poslujem s Mickom, jako ga zanimaju fotografija i dizajn."

Da li ga je jezik učinio bogatim? Za svoj rad je tada dobio 50 funti, a kasnije još 200 funti. 1984. je autorska prava prodao bendu za 26.000 funti.

„S tim novcem sam kupio svoj prvi stan u Londonu. To je bio prvi korak ka vlastitom domu.“

Svjetsko tržište robe s milionskim prihodima došlo je tek kasnije”.

„Prodajom sam izgubio mnogo novca od marketinga i prodaje. I danas smijem raditi ovakve skice u boji, i prodavati ih."

„Jezik mi je otvorio mnoga vrata. Za mene je “jezik” bio i ostao simpatičan znak pobune. Sviđa mi se i danas", riječi su autora Paschea.

(express)

(NovaSloboda.ba)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen