Dienstag, 25. Februar 2014

Nešto, kao svojta


 
Sa Centralnim dnevnicima Senada Hadžifejzovićima sam redovno od onog vremena kad su se prvi put i pojavili. Sa Face TV sam od lani, od kako se pojavila na IPTV. Sa emisijom Face to Face sam od početka, onoliko, koliko je to bilo moguće uhvatiti putem satelitskog programa, iz vremena kad smo dobijali prvi dvosatni TV signal iz BiH putem satelita, dok su to bile magazinske emisije, koje se i danas mogu pronaći na internetu. Zatim putem Hayat TV, kad je Senadov CD išao subotom, putem ove TV kuće. I kako rekoh, od lani putem njegove TV, a tako će biti i u buduće, sve dok bude ove TV. Toliko dugo biti sa nekim, nije moguće, osim, ako ne tražiš takvu, nezavisnu, vrstu informacija i ne dijeliš isto mišljenje.

Mi smo u Mostaru za nekoga ko nam je drag imali običaj reći, isto nam je, kao da  je svojta. Senada danas mnogi i smatraju za takvog.

Svojta.

Toliko sa moje strane.

 

Smail Špago (mostarac sa privremenom adresom van mostara)

 

 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen