Samstag, 26. April 2014

Otkako je bh fudbal nastao

...stiče se utisak, 50 dana prije zvaničnog početka Mundijala, kao da se nismo ni plasirali, kao da nam je svejedno...mediji još drže atmosferu, prilozima o igračima, reprezentaciji, o Brazilu...valjda daleko, skupo, pa nema ni onih koji mjesecima prije utakmice pokazuju kupljene karte...a ni Brazil nije tu negdje, u Evropi...treba i poći i platiti....a i nakva vremena...




za zagrijavanje pjesma...



Otkako je BH fudbal nastao
Takav tim se nije sastao
To nikad prije bilo nije
Za pehar zlatni borimo se sad
Želim svjetsko vidjet dok sam mlad
To niked prije bilo nije
OSTAVIMO SVE
IDEMO NA SVJETSKO JEBO TE
SRCE MOJE, OSTAVIMO SVE
MA IDEMO U RAJU GDJE SVI GLASNO PJEVAJU
Sanjao sam izuzetno laku grupu
Nikad jači napad, nikad jaču klupu
Sanjao sam, nisam htio da se probudim
OSTAVIMO SVE...
Sanjao sam proći ćemo u finale
Sanjao sam dobit ćemo na penale
Sanjao sam kako sa tribina čuje se
OOOOOOOOOO
IZUZETNOOOOO

i video:

 DVADESETORICA - IZUZETNO 






Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen