Dienstag, 29. April 2014

Jedno "predivno" zanimanje za sina???



Imate sina i strepite nad njim. Molite Boga da se ne drogira, da ne jurca bijesnim motorom, da nema neko opasno zanimanje ili hobby. Onda saznate da se bavi fotografijom i da slika pejsaže. Tada vam padne ogroman kamen sa srca i zahvalite nebesima na tome da imate pametnog i razumnog sina.



To je slika na kojoj je jedan fotograf slikao drugog dok fotografira. Tu fotografiju je snimio Hans van de Vorst iz Holandije na izletu u Grand Canyon-u, Arizona. Tekst ispod slika je njegov. Tko je fotograf na slikama nije poznato.

Bio sam jednostavno šokiran, kad sam vidio tog momka, koji je stajao na usamljenoj stini nad Grand Canyon-om. Dubina kanjona na tom mjestu je 900 metara. Stina na njegovoj desnoj strani je na ivici kanjona i sigurna je.
Kad sam vidio momka u sandalama sa kamerom i stalkom za kameru, sam sebi sam postavio tri pitanja:

1. Kako je došao na tu stinu?
2. Zašto nije snimio zalazak sunca sa stine na njegovoj desnoj strani, sa koje bi to uradio potpuno sigurno?
3. Kako će se vratiti nazad?

Kad je sunce zašlo, pokupio je svoje stvari (ostala mu je slobodna samo jedna ruka) i pripremio se za skok. Sve je trajalo oko 2 minute. Cijeli događaj je napeto promatrala gomila turista. 



Na toj slici je već u položaju iz koga nema povratka. Skočio je u sandalama. 



Na toj slici možete vidjeti da je stina na njegovoj desnoj strani nešto viša, zato je doskočio malo pod vrhom na vrlo strmom dijelu stine. Slobodnu ruku je iskoristio da bi se uhvatio za stinu. 



Pažljivo pogledaj. U lijevoj ruci drži kameru, stalak i plastičnu vreću. Slobodnu ima samo desnu ruku, osim toga nosi i dodatni teret. Doskače niže od vrha stine. I desna ruka i desna noga mu kližu. Upravo u tom trenutku sam uspio snimiti tu sliku. Nekako je uspio da se priljubi uz stinu i sačeka par sekundi, svoj teret izbaci na stinu, popne se na vrh i ode, verovatno u kupatilo da preobuče gaće. Ja sam svoje morao presvući a bio sam samo gledatelj!

(Sa mostarskibehar/ by ZlajaSaHavaja)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen