Sonntag, 27. April 2014

Crveni za doktora



Senad Kivi Kovačić, prvi je doktor u istoriji fudbala/ nogometa koji je dobio crveni karton.





Kivi Kovačić, doktor u Veležu dobio je jučer crveni karton. Kad je počelo vrijeđanje od strane navijača Želje, povici ustaše, ustaše .... Kivi ih je polio vodom. Uslijedio je crveni karton ...i odlazak u svlačionicu.
Gine se za svetinju, za Mostar.



“Sjetih se i tetka Asima, Senadovog oca, rahmet mu duši, Senad nek mi je živ i zdrav, svima nama milion godina, ma isti tetak; Bio sam djete, otišao ja na utakmicu sa starim mojim i tetkom, da gledam Senada, igro za Poštar ...i prekršaj na Senadu, grub prekršaj ....kad tetak uleti ... kad tetak uleti ... i sudija je moro na stranu. Gledam rođaka svoga, isti onaj bjes, i riječi njegove, isti tetak: Đe ćeš to meni...“ (Deni Behram/facebook)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen