Montag, 24. März 2014

SMS mužu



Slijedeći tekst, pod naslovom “Pismo mužu” vrti se po internetu već nekoliko godina. Poruke, a i pouka, iz teksta su očigledni. Pokušali smo zamisliti situaciju, u kojoj žena svome mužu šalje pismo, dok je on još na službenom putu. To se nikad nije radilo, pa čak ni u ono vrijeme kad je i obično telefoniranje bilo luxsuz. U ova moderna vremena, kad su čuda tehnike svakome na dohvat ruke, prije bi se moglo reći da je žena poslala vijest putem mobitela, stavljejući sliku u prilog poruke, kako bi muža pripremila za „slatke razgovore“ i neka objašnjenja, nakon povratka kući. Vrlo je moguće da je sav ovaj haos namjerno napravljen i zbog poruke navedene pod PS...

Moj najdraži mužiću,

Prije nego stigneš s poslovnog puta, moram te obavijestiti o maloj nezgodi koju sam imala sa pikapom na ulasku u garažu.
Na sreću, nije ništa strašno i nisam ozljeđena, tako da te molim da ne brineš za mene.
Vraćala sam se doma iz dućana i pri ulasku u garažu sam slučajno, umjesto kočnice stisnula gas.
Garažna vrata malo su savijena, a pikap se, nasreću, zaustavio kad je udario u tvoj auto.
Jako mi je žao što se ovo dogodilo, ali znam da si nježnog srca, i znam i da ćeš mi oprostiti.
Znaš koliko te ja volim i koliko mi je stalo do tebe, ljubavi moja.
Evo ti šaljem i sliku štete koju sam napravila.

Ne mogu dočekati da te opet zagrlim.

Tvoja voljena ženica. 

P.S. Zvala je tvoja ljubavnica.



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen