Dienstag, 8. Oktober 2013

Lijek za grlo


Lijek za grlo

 
Povodite računa o vašem grlu!

Podijelite ovu informaciju sa drugima.



Zimi nas najčešće za boli grlo. Umjesto uzimanja lijekova koji smanjuju prirodnu imunitet organizma, uzmite ovo sredstvo, koje je lako pripremiti.

Priprema:  U jednu teglu složititi kriške limuna, med i đumbir, koji je takodje narezan u kriške. Zatvoriti teglu i staviti u frižider gdje će se formirati žele.
Korištenje: Uzeti supenu kasiku želea, staviti u šolju i preliti kipućom vodom. Čaj je gotov.
Smješa se može držati u frižideru 2-3 mjeseca. Jednostavan a djelotvoran lijek protiv grlobolje. Med je nauka priznala kao lijek za mnoge bolesti.
Ah, te pčele!

Želim samo da prenesete ovaj mali podsjetnik, svima koji su vam bliski.
Nemojte reći da nemate vremena, jer zdravlje je važnije od vremena!

 
Sa francuskog Rusmira.

(sa: mostarski behar)

 

Hiver, maux de gorge; au lieu de prendre des médicaments qui vont diminuer vos défenses naturelles  Verser du thé dans un bocal... combiner à des tranches de citron,   du  miel et du gingembre si possible coupé en tranches.
Fermer le récipient et le mettre dans le réfrigérateur, une gelée se forme.
Pour servir, prendre une cuillère à soupe de cette gelée dans une tasse  et  versez de l'eau bouillante.

Conservez au réfrigérateur 2-3 mois. Et là vous avez un nectar contre les maux de gorges .

Le miel est reconnu par la science, comme étant un remède pour de nombreux maux qui touchent l’être humain.                    

Ah!!!  Les abeilles
JE VOUS DEMANDE  JUSTE  DE  TRANSFÉRER  CE PETIT  RAPPEL  A TOUS VOS PROCHES.

NE DITES PAS QUE VOUS N AVEZ PAS LE TEMPS , LA SANTE EST PLUS IMPORTANTE QUE LE TEMPS !!!

 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen