Donnerstag, 16. September 2021

Vakcina

 

Holandija

Vakcinisao sam se protiv Covida. I ne, nemam pojma šta je u vakcini, niti u svim onima koja sam dobio kao dijete, kao što nemam pojma ni šta sve zapravo ima u lijekovima poput Neofena ili Andola koje uzmem kad zaboli glava ili udari fibra, niti šta je u drugim tretmanima - anesteziji prilikom operacije ili najobičnijeg popravka zuba, antibiotiku protiv upale, niti u vakcini protiv tetanusa, gripe, protiv ospica ili u vakcinama za djecu. Vjerujem svom doktoru kad kaže da je potrebno.

Također ne znam tačno ni pouzdano šta je sve u kroasanu, bureku ili ćevapima. Nemam pojma ni šta je sve u drugoj hrani koju pojedem, piću kojeg popijem...

Ne znam niti svaki sastojak mog sapuna ili šampona ili dezodoransa. Ne znam dugoročni učinak korištenja mobitela niti je li kafić u kojem sam upravo popio ristretto zaista koristio čiste šoljice i da li je konobar oprao ruke.

Uglavnom...

Puno je stvari koje ne znam i nikada neću znati.

Znam samo jedno - život je kratak, jako kratak, a ja i dalje želim raditi nešto drugo osim da sam u kući. I dalje želim izlaziti, družiti se i putovati i grliti ljude bez straha i pronaći onaj osjećaj života "od prije".

Kao dijete i kao odrasla osoba vakcinisao sam se protiv zaušnjaka, ospica, rubeole, dječje paralize, vodenih kozica i još dosta drugih bolesti; moji roditelji i ja vjerovali smo nauci i nikada nismo morali patiti niti prenijeti bilo koju od navedenih bolesti.

Vakcinisao sam se, ne zato jer vlada kaže da treba, nego:

* Da se ne razbolim i ne umrem od Covida-19,

* Da ne zarazim svoje najbliže i najdraže ali i one malo manje bliske i drage, pa čak i one potpuno nepoznate,

* Da ne zauzimam bolnički krevet ako se razbolim,

* Da zagrlim svoje najdraže,

* Da ne moram raditi PCR ili antigenske testove da bih otišao u kino, na koncert, u kafić ili restoran, na putovanje,

* Da bi Covid-19 postao stara, loša uspomena.

* Da nas zaštitim. SVE NAS!

PS: ako se slažete, onda kopirajte ovo i stavite na svoj profil. A ako se ne slažete, onda barem razmislite o ovome što ste upravo pročitali...

(Hamica/facebook/20210915)


Popuštanje mjera zabrane u Holandiji i Danskoj

Prema izvještajima medija, Holandija namjerava uskoro ukinuti većinu mjera protiv korone.
Od 25. septembra pravila o udaljenosti i druga ograničenja trebala bi biti ukinuta, navodi se pozivajući se na vladine krugove. Tada su moguća i puna pozorišta i kina, kao i rasprodati fudbalski stadioni. Međutim, za to će se morati predočiti korona pasoš kako bi se dokazaloa vakcinacija, oporavak ili test na koronu.

U Danskoj su posljednja ograničenja korona virusa ukinuta od vikenda. Jedan od razloga za konačno popuštanje mjera su visoke stope vakcinacije. 80 posto ljudi starijih od dvanaest i više godina u Danskoj je dva puta cijepljeno protiv koronavirusa.
(spagos)


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen