Donnerstag, 3. August 2023

“Tetovirani grad” Harija Slipičevića, promovisana druga knjiga iz trilogije

 




Roman „Tetovirani grad“ je drugi dio trilogije, te nastavak romana “Ključ besmrtnosti” – regionalnog bestselera koji je objavljen u više izdanja u regiji i svijetu te je preveden na četiri jezika. Knjigu je prije nekoliko mjeseci objavila izdavačka kuća Laguna iz Srbije.

„Ovo je druga knjiga Harija Slipičevića koju smo izdali. Prva knjiga je bila ‘Ključ besmrtnosti’, sad se nastavilo sa knjigom ‘Tetovirani grad’. To je jedan klasičan žanrovski avanturistički roman. Izdavačka kuća Laguna, kao najveći izdavač u regionu, trudi se da, osim domaćih autora, objavljuje i autore iz Hrvatske, BiH i Crne Gore. Mnogo se trudimo da imamo što više autora iz čitavog regiona“, naglasio je Srđan Krstić, urednik u izdavačkoj kući Laguna.

Promocija knjige je održana u Centru za kulturu Mostar, u sklopu međunarodne kulturne manifestacije „Mostarsko ljeto“

„Ovo je prva promocija ove knjige uopšte. Naravno, u rodnom gradu i u pozitivnoj, finoj, atmosferi. Mostarac, nostalgija, ‘Mostarsko ljeto’ sve je to povezano. Smatram da ova manifestacija treba Mostaru kao i općenito što više kulture. Svi se zajedno trudimo da podržavamo i u budućnosti ćemo se truditi da osiguramo što više kulturnih događaja u Mostaru“, istakao je autor romana Hari Slipičević te otkrio šta ga inspiriše za pisanje romana.

„Pisanje je, da kažem, moj hobi, jer se bavim nečim drugim, biznismen sam. Hobi koji se ‘oteo kontroli’, zapravo sam postao uspješan književnik. Inspiriše me taj neki moj život i neka moja iskustva koja sam želio da prenesem na papir kroz neku malu fikciju“, objasnio je Slipičević.

Čitaoci sa nestrpljenjem očekuju treći dio trilogije, i rasplet drame oko ključa besmrtnosti.

(spagos)


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen