Samstag, 8. Oktober 2022

Orhan Špago: Mnogo mi znači što ću igrati u bh. eliti

 


Orhan Špago, od naredne sezone nosit će dres Zrinjskog iz Mostara. Mladi košarkaš govorio je za portal BHbasket o svom novom klubu i ambicijama:

“Mi smo veoma mlada ekipa i željni smo dokazivanja i natjecanja. Odlična atmosfera vlada u ekipi. Naša očekivanja su da iz utakmice u utakmicu pokažemo naš napredak i naravno očekujemo da će se naš rad i trud sa treninga prenijeti i na prvenstvene utakmice i da rezultat neće izostati”, ističe Špago i nastavlja:

“Za mene mnogo znači nastup u elitnom rangu bh.košarke jer tu imam odličnu priliku da napredujem i sazrijevam kao igrač. Smatram da je ovo veliki iskorak i pravi potez za moju karijeru. Sretan sam jer svaki trening nešto novo naučim kako od trenera, tako i od iskusnijih igrača. Najviše komuniciram sa Matijom Žunićem koji mi prenosi svoje iskustvo i pomaže mi da budem bolji igrač”, zaključio je Špago.

R.BH.

(basket.ba)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen