Sonntag, 2. Oktober 2022

Memory: Hilmija Maksumić (1943-2022)

 




Otišao nam je jedan od najboljih!

I Gradska ima svoje velikane.Hilmija je bio jedan od takvih.

Poznavao sam Selama Maksumića, Ibrahima Maksumića, Jusufa Maksumića i njima pridodajem i Hilmiju Maksumića, kao velikane sa Gradske.

Selam Maksumić je bio predvodnik svoga naroda 1993. godine.Kao predsjednik MDD“Merhamet“ Ljubuški ostvarivao sam kontakte sa Selamom i njegove pokušaje spašavanja ummeta sa Gradske.Pregovarao je sa p. Danilom Lučićem, koji je imao „Ogradu“ uz Gradsku, kako bi spasio žitelje Gradske od krvoprolića i nestanka.Uspio je u tome- nije bilo mrtvih. Bilo je raseljenih i odjavljenih sa svojih ognjišta. “Živa glava sve snese“. Tako i naši Gradčani.

Selamu Maksumiću treba podići spomenik – u srcima svih Maksumića, Elezovića, Špaga, Čolića, Masleša…

U istom rangu je i Hilmija Maksumić.

Poznajem ga od  „malih nogu“kao starijeg učenika i prijatelja u doba kada smo se susretali u školi, na Diklanači, za Lalića kulom iliti u Gradskoj, koju sam „pohodio“ sa svojom nenom r. Habibom prilikom godišnjih mevluda u Gradskoj.Također smo igrali nogometne susrete u Gradskoj pod imenom „Gožulj“-„Gradska“, ispred džamije.

Džennet je dobio novog člana da još više učvrsti ljudskost i ljubav prema ljudima „jer smo mi sjeme i potomstvo vječnosti“ (E.Jung)

Rečeno je da Tvorac svakome dao da živi onoliko koliko je potrebno da uradi ono zbog čega se rodio.

I Hilmija je ispunio svoju misiju časno i neukaljano prema bilo kome.

Neka ova rečenica da utjehu supruzi i njihovoj djeci, rodbini i prijateljima.

Zadnji put sam vidio Hilmiju na posljednjem sijelu na Gožulju. Prišao mi je i rekao:“Dozvoli da Ti odam priznanje za ono što radiš na ljubusaci.com“. Kako sam bio ponosan!

Na mevludu, ove godine, na Gožulju, ovog ljeta, to je učinio i g.Ejub Maksumić sa Gradske pitajući me: “Jesi li bio na hadžu?“ Odgovorio sam: Nisam! Ejub dalje kaže „i ne trebaš da ideš, jer ovo što radiš na ljubusaci.com je vrijedno hadžiluka“. Obojica sa Gradske, a ovi iz Ljubuškog (ne svi) kažu:? ’ta će on!? Interesantno!

Uz Hilmiju odlaze, koji je radio u PTT Ljubuški (u starom sastavu): Tomo Lučić, upravnik; Ante Lučić, službenik; Ljuba Tokić, službenica; Enisa Fazlinović (Pašić), službenica; Ćelebija Delalić, službenica; Mahmut( Maše) Orman, poštar; Jakiša Tomić, poštar; Đoko Ratković, službenik; Iko Tomić, poštar…Svi su umrli. Neka je mir sa njima!

Također, moram da pomenem i familiju Gujić (Ismet( Roša) i Abida) koji su porodili devetero djece: Đemu, Salku, Ahmeta i Hasana te Raziju, Enveru, Sadiju, Rabiju i Saniju, suprugu rahmetli Hilmije Maksumića.

Susretao sam ih na Diklanači, kada su se počeli zabavljati na putu Gožulj-Lalića kula.

Ovim tekstom želim da odam priznanje i Hilmiji i Gradskoj, kada su nam podarili takve osobe i takvo ponašanje koje može biti uzor civiliziranom svijetu u kojem živimo.

Izražavamo iskreno saučešće Saniji (Sanki), njihovoj djeci, rodbini i prijateljima našeg Hilmije!


Kemal Mahić

(ljubusaci.com)

MEMORY: HILMIJA MAKSUMIĆ( 1943-2022) – Ljubušaci (ljubusaci.com)


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen