Mittwoch, 5. Oktober 2022

Mirela Babić, prva Mostarka sa IronMan titulom

 






Mirela Babić učestvovala je u svjetskoj trci dugog triatlona pod nazivom – Ironman, a pred njom bio je izazov ukupne dužine od 227 kilometara. Trebalo je izdržati 4 km plivanja, 180 km bicikliranja i 42 km trčanja – bez pauze, a Mirela je to uspjela za 14 sati i 14 minuta.

Selo Calella u regiji Barcelona-Maresme, na istočnoj obali Španjije na Sredozemnom moru, bilo je domaćin najpopularnije trke na kraju sezone u Evropi. Plivanje u moru u zaljevu, brza biciklistička staza i trčanje krajolicima ovog pitomog sela čine je privlačnom brojnim sportašima iz cijelog svijeta. Na ovogodišnjem izdanju učestvovalo je ukupno 1.500 takmičara, a pobjednnik je bio Sigurdur Orn Ragnarsson, koji je u cilj ušao sa vremenom 8:42:01. Mostarka Mirela Babić plasirala se kao 166 žena u svojoj kategoriji, te je ulaskom u cilj na najbolji način prezentirala svoj klub, grad i svoju zemlju Bosnu i Hercegovinu.

“Neopisiv osjećaj. Sama trka je brutalna, trebalo je prije svega puno odricanja i sati na treningu da bih uopšte dospjela ovdje, ali mogu kazati kako se isplatilo. Sama trka bila je jako teška. Plivanje je bilo super, to sam savladala bez većih poteškoća, ali kad sam došla na bicikl počeli su problemi. Prvo sam pogriješila stazu, gdje sam izgubila pola sata dok sam se vratila na pravu dionicu, a zatim je počeo puhati neki jak vjetar što me dodatno iscrpilo na biciklu. Nakon toga trebalo je još istrčati 42 km, što me dokrajčilo, ali sretna sam što sam izdržala i uspjela. Na trčanju sam prvo krenula snažno, imala sam jači tempo nego sam planirala, nekako su me noge same nosile, a onda sam na 25km počela osjećati jake bolove u stomaku. Posljednje kilometre na stazi sam praktički prehodala, sve do ulaska u cilj kada sam ponosno u vazduh podigla zastavu svoje zemlje. Presretna sam! Sada ću malo odmoriti u Barceloni i turistički obići ovu zemlju sa svojom djecom, a nakon toga se vraćam svom gradu i prijateljima!”, komentarisala je Mirela Babić.

Mireli Babić, pošlo je za rukom ono što možda ne bi mnogim pripadnicima jačeg pola. Ona je, ovoj svjetskoj trci dugog triatlona stekla naslov -Ironman, kojim se tek, rijetke žene mogu pohvaliti. Zasigurno je prva žena u Mostaru koja nosi tutulu “Željezne žene”.

(NovaSloboda.ba)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen