Freitag, 27. November 2020

Pismo prijatelju, 1992.


"Pismo prijatelju" je pjesma koju je 1992. godine otpjevao Kemal Monteno. Stihove je napisao Zlatan Fazlić Fazla.

Pjesma je nastala u opkoljenom Sarajevu dok su fašisti predvođeni Radovanom Karadžićem, držali glavni bh. grad pod opsadom i nastojali u njemu ubiti svaki oblik života.

U čast velikom Kemalu Monteni, mi danas, za pjesmu dana, biramo ovu kultnu, divnu, nezaboravljenu ratnu pjesmu.


Poljubac sa okusom kolača tvoje bake

ciganska pjesma sa stare trake

Vilsonovo, Baščarija, prva ljubav ostala

Korpa sa bebom pred mojim vratima

miriše Mostar u sitnim satima

na Rondou ljubavi rođeni su ostali

Dimnjačar na krovu, tvoje oči u mraku

ćuprija na Drini, golub u zraku

iz inata rođena, behar grana procvala

Ref.

Ako pitaš gdje sam sada

ne idem iz ovog grada

sve je moje ovdje ostalo

Ako pitaš kako mi je

da ti roknu samo dvije

sve bi ti se samo kazalo

nikome se ne ponovilo

Dugo, toplo ljeto, Zenica, tombola

crno-bijeli TV, na njemu gondola

frtalj hljeba crnoga, boja teških godina

Dva-tri metra snijega i tutanj ligura

pusti Fiću kad ne pali

dok ga raja ne gura

na ormaru dunje dvije

ja još čuvam za tebe

Onamo il' tamo, mlijeko, varenika

svima ravno do mora

a more Zelenika

od Makarske do Neuma

uspomena ostala


link za video: https://youtu.be/70HlBb4cZO4

https://radiosarajevo.ba/radio/aktuelno/kemal-monteno-i-ako-pitas-kako-mi-jeda-ti-roknu-samo-dvije/397785

(radiosarajevo.ba)

(mostarskibehar)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen