Sonntag, 21. Februar 2016

Adnan Ćatić po peti put prvak svijeta




Adnan Ćatić, poznatiji kao Felix Sturm, je u večerašnjoj borbi za titulu prvaka svijeta u supersrednjoj kategoriji po Svjetskoj bokserskoj asocijaciji (WBA) u König-Pilsener areni u njemačkom Oberhausenu, pred više od 12.000 gledatelja, pobijedio Rusa Fedora Chudinova.
Ruski bokser je u maju prošle godine pobijedio Ćatića odlukom sudija, a u septembru prošle godine odbranio je titulu po WBA verziji pobjedom nad Britancom Frankom Buglionijem. Da je večeras pobijedio imao bi mogućnost krenuti po titule po ostalim verzijama (WBO, WBC i IBF), ali se Ćatić, koji u prethodne tri borbe nije pobijedio, nije slagao sa takvim scenarijom.
 Veoma otvorenu i agresivnu, ali poprilično izjednačenu borbu, smo gledali u svih 12 rundi ovog meča. U konačnici je presudila odluka sudija, koji su odlučili da je bolji u ovom meču bio Adnan Ćatić, koji je tako po peti put osvojio titulu prvaka svijeta.
Nakon završenog meča i velikog slavlja, Ćatić se obratio i navijačima iz BiH.
„Nisam vas zaboravio dragi navijači iz BiH. Možda mi je ovo bila posljednja borba, a ako ponovo budem boksao to će biti u Sarajevu. Mi smo vrlo mala zemlja, ali nevjerovatno hrabra zemlja. Ovakvih navijača i ovako hrabrih zemalja nema puno na svijetu. Bez vas ne bih bio ovo što sam danas“, rekao je Ćatić. On je dodao da voli sve navijače iz BiH i državu BiH. „Volim vas i volim Bosnu i Hercegovinu. Mi smo svi tu za vas kao što ste vi uz mene cijelu karijeru. Uvijek ćemo vas podržavati i ja i moj tim. Hvala vam od srca“, dodao je Ćatić.
(novasloboda)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen