Samstag, 13. April 2024

U sjećanju - Emina Redžić Muftić, 2022-2024.

 


U znak sjećanja na našu prerano preminulu kolegicu:

Emina Redžić Muftić

13 april 2022.- 13.april 2024.

Cidom tim


-:-




Dvije godine od odlaska drage EMICE

NEDOSTAJES - VRIJEME NIJE UCINILO SVOJE

SJECANJE NA 1958 g

sa malo maste

Cesto prolazim ovuda jer sada stanujem na Luci.U prizemlju ove zgrade nalaze se Mjesna zajednica i Crveni kriz..Nekad je tu bila uprava preduzeca '' Buducnost '' ciji je direktor bio Hama V.Sjecam se samo jedne sluzbenice Verice A.Sjecanje me vrati u 1958 g..kada sam bila tu na praksi / Ekonomska skola /.Na pauzi sam se druzila sa mladim ljudima - vrsnjacima sa Luke iz susjednih ulica- sokaka kao sto su B.Balaca..B.Radana..G.Ilica.

Sjecam se nekih imena Husna T, Sonja .. Nijo T. i druge kojima sam ime zaboravila.Obicno smo sjedili ispred na kamenim stepenicama i zabavljali se kroz pricu.

Nisam ni u snu sanjala da cu ja nekad tu stanovat..i to bas tu ..u jednom od tih sokaka.

Meni je tada bilo 18 g.Ali. na Luci je jos neko stanovao malo nize od mene...prema Sarica dzamiji.Tu je zivjela jedna mala djevojcica od 5 g./Emica /sa svojom prodicom,,Voljela bih / ali to samo u snovima / da sam je tada srela i da sam mogla da joj kupim kesicu bombona / mozda 505 sa crtom / ili napolitanku Jadro ,, da je pomilujem po glavici .. zagrlim i kazem '' HEJ TI MALA EMICE..ZIVOT CE NAS SASTAVITI.. BICEMO NAJBOLJE PRIJATELJICE ''

Ovo sam sad pustila masti na volju.Sudbina nas je povezala u stvarnom zivotu sada. uz svakodnevno druzenje i iskreno prijateljstvo..

Emicin komentar je bio /objavila na FB 17,08,2019/

''A MOZDA SAM SE I JA TAD OKRETALA ZA JEDNOM LIJEPOM DJEVOJKOM I MASTALA ONO - KAD JA BUDEM VELIKA, BIT CU OVAKO LIJEPA I SVI CE SE ZA MNOM OKRETATI, HVALA DRAGA .

MOJA."

Ovo sam objavila 17.08.2019 g

(Ajša Šehić Nametak/20240413)


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen