Dienstag, 18. Februar 2020

Najstariji čovjek na svijetu






Prošle jeseni sam ovdje postavljaoo prilog o tada, najvjerovatnije, najstarijem čovjeku na svijetu, Nijemcu, Gustavu Gernethu, koji je doživio starost od 114 godina, da bi isti preminuo samo sedam dana nakon njegovog 114. rođendana, i nakon što je vijest o njegovoj starosti objavljena u medijima.

Sada mediji javljaju da je trenutno najstariji čovjek na svijetu Japanac Chitetsu Watanabe, koji bi, ako poživi, 5. marta, znači za nekih 16 dana, trebao napuniti 113 godina. Znači, za još 16 dana.

E sad sam u dilemi, da li objavljivati ovu vijest o starosti Japanca, bojeći se da ne bi i on umro za heftu nakon rođendana, kao i ovaj Nijemac gore.

Ali šta je tu je, mi tome ne možemo ništa. Uglavnom, juče sam čitao vijest da su ga već upisali u Guinnessovu knjigu rekorda. Pa dokle dur-dur.

Najstariji čovjek na svijetu!

Sada je to službeno: Chitetsu Watanabe iz japanskog Joetsua najstariji je čovjek na svijetu.
Sa 112 godina i 349 dana, upisan je u "Guinnessovu knjigu rekorda".
Tajna njegovog dugog života: nikad se nije ljutio, uvijek je bio nasmijan!
Pa nek bude nazdravlje!


Naknon vijesti o rođendanu i smrti Nijemca, prošle jeseni, jedan moj svakodnevni jaran mi reče:
-Nikad ne bih poželio doživjeti 114. rođendan!
-Zašto?
-Pa zato što samo sedam dana iza toga moraš umrijeti!?

linkovi za tekstove o Gustavu Gernethu:

https://spagosmail.blogspot.com/2019/10/najstariji-nijemac-vjerovatno-i.html

https://spagosmail.blogspot.com/2019/10/umro-najstariji-covjek-na-svijetu.html

(spagos)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen