Freitag, 19. März 2021

Iz moje kuće raste drvo


Ovu pjesmu sam davno pročitao, ostala mi je usječena, negdje duboko u memoriji.

Koliko je još ovakvih objekata kod nas, nakon svega što nas je zadesilo.

Ali, život u tim kućama, nastavlja se, na neki drugi način.

Fotografija, postavljena ne internetu, ovih dana, podsjetila me je odjednom na sve to.

Jedno prisjećanje i želja, da se barem neka od ovakvih, sličnih kuća u Mostaru i BiH,

u kojoj život nastavlja neko drvo, obnovi i da nam ponovo otvori vrata.



Na slikama jedna zgrada u Mostaru, koje je tokom prošlog stoljeća često mjenala ime i vlasnika, ali i izgled!

od 1898. do 2021.: Džinovina, Divizija, kino Korzo, Ze-Ma, Na-Ma, Učiteljska škola, Osnovna škola, Skupština opštine Mostar, te od 1992 ruševina.


Out of my House a Tree is Growing/ Iz moje kuće raste drvo, autor Željko Ivanković.



Pjesma, link: https://www.versoteque.com/authors/zeljko-ivankovic

(spagos)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen