Samstag, 6. April 2019

Sejad Salihović okončao fudbalsku karijeru






Bh. fudbaler i nekadašnji reprezentativac Sejad Salihović okončao je svoju fudbalsku karijeru.

U njemačkoj Bundesligi je nastupao za Hoffenheim, Hamburger i Herthu, skupio je 186 nastupa u kojima je upisao 47 pogodaka i 37 asistencija.
Za reprezentaciju BiH odigrao 47 utakmica i postigao je četiri pogotka .

"Pozdrav dragi navijači. Posljednjih nekoliko sedmica i mjeseci su bili najteži u mojoj karijeri jer sam morao donijeti odluku o svojoj budućnosti, a to je da li ću nastaviti igrati fudbal ili ću okačiti kopačke o klin. Bila je to brutalno teška odluka, nisam je nikako mogao olakšati, a na kraju sam odlučio okončati period života koji mi je značio sve - završavam svoju profesionalnu karijeru", napisao je Salihović.

(tekst koji slijedi objavljen ja 8. marta 2012. na blogu spagosmail.blogger.ba)

Intervju sa njemačkim golmanom Simonom Jentzschom objavljen u sportskom časopisu Kicker:

Salihoviću ne možeš penal odbraniti

„Kod Salihovića ne pomaže, čak i kad pročitaš u koju stranu će tući“ izjavio je golman Augsburga Simon Jentzsch u intervjuu njemačkom sportskom magazinu „Kicker“. Donosimo dio intervjua koji se odnosi na Seada Salihovića.
Kicker: Pucati penale, to se može trenirati, da li isto vrijedi i za odbranu penala?
Jentzsch: Odbrane penala treniram na svakom treningu, ali na utakmici, golman se mora fokusirati na pokrete igrača prilikom pucanja penala.
Kicker: Imate li datoteku igrača, kako koji puca penal?
Jentzsch: Ja ne, ali moj trener Zdenko Miletić uoči svake utakmice me informiše ko bi od protivničkih igrača mogao pucati penal i kako puca.
Kicker: Da li to pomaže?
Jentzsch: Pomaže svakako, ali nema nikakve garancije. Veliku ulogu igra faktor sreće.
Kicker: Ko je za Vas najneugodniji igrač kod izviđenja penala?
Jentzsch: Svaki koji dadne gol.
Kicker: A od onih koji su vam dali gol?
Jentzsch: Sejad Salihović iz Hoffenheima je zasigurno jedan od najneugodnijih.
Kicker: Zbog čega?
Jentzsch: On je jedan ekstremno fleksibilni strijelac. Kod njega nikad ne znaš ni kako, ni gdje će pucati penal.
Kicker: Na posljednjoj utakmici protiv Hoffenheima čak ste ga pročitali…
Jenrzsch:…jesam ali on je pucao vrlo jako i precizno, pod prečku. To je upravo ono o čemu sam vam i govorio. Kod Salihovića ne pomaže što pročitate u koju stranu će pucati, a kad ga i pročitate, tu vam ne pomažu ni raspon ruku ni visina…
Na utakmici Augsburg - Hoffenheim (2:2), Sejad Salihović je postigao gol iz penala i doprinio da njegov tim odnese vrijedan bod kući.
(kicker.de)
Priredio: Smail Špago




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen