Samstag, 20. Dezember 2014

Tomislav Piplica – Moj pas Balto mi je pomogao da prebrodim krizu autogola


Jedan autogol koji spada u red kurioziteta Bundelige djelo je nekadašnjeg golmana naše reprezentacije, Tomislava Piplice, tadašnjeg golmana Energie Cottbusa, a kasnije i trenera gomana naše reprezentacije.
 



 

 

Autogol je postignut 6. aprila 2002. godine. Jedna visoka lopta, upućena ka golu sa vrha šesnaseterca, otišla je prvo visoko, a onda iz visine padala prema golu Energie Cottbusa, prošla je pored same prečke, udarila golmana Piplicu u glava i odbila se u mrežu. Autogol.

Čitava Njemačka se tada smijala ovakvoj greški. Danas, dvanaest godina kasnije, Tomislav Piplica priča kako je zbog toga autogola dugo patio, ali priča i o tome ko mu je tada pomogao da prebrodi krizu. Bio je to njegov vjerni pas, Labrador po imenu Balto.

 

“Kad sam ja najviše patio zbog toga autogola, on je bio stalno uz mene. Primjetio sam kako i pas veoma teško podnosi tu situaciju. On je osjećao da ja imam problem pa je i sam je patio zbog toga. Znao je tih dana, kako se kod nas kaže, da je đavo odnio šalu i da nema ništa od šetnje i igre”.

 

Piplica i njegov Labrador, jedan su tim.

 

“Pas je patio nakon svakog poraza moje ekipe, ali isto tako radovao se svakoj pobjedi. Znao je da i on  tada može praviti rusvaj. Balto je dio naše familije”.

Inače Tomislav Piplica u familiji ima suprugu, kćerku i sina,

 

Šta Piplica danas misli o ovom legendarnom autogolu.

 

“Bio sam sto posto siguran da će lopta otići preko prečke. Ali u tom momentu desio se nekakav udar vjetar. Spustio je loptu vertikalno ka golu. Pala na moju glavu, odbila se i otišla u gol. Svi su mogli primjetiti da sam tada  i sam bio iznenađen” objašnjava Piplica.

“Na slikama i na snimku odmah se vidjelo da nisam izgledao nimalo dobro. Gledanje snimka i slika, pogotovo što se to danima vrtilo po svim tv kanalima, nije mi bilo nimalo jednostavno. Ali, desilo se i čovjek mora sa tim živjeti”.

 

Kako danas izgleda pas koji je onda tješio i patio.

 

“Balto je danas star 13 godina. Često mislim, koliko li će još živjeti, A često razmišljam i o tome kako biti kad njega nestane”.

 

Tomislav Piplica je danas trener nižerazrednog FS Eilenburga, iz istoimenog mjesta u blizini Leipziga.

 

A kao što je poznato, kad treba, svake sekunde je uz Zmajeve.

 

U prilogu, video, autogol Tomislav Piplica:


 

 

(izvor:bild)
 
Smail Spagp
novasloboda.ba

 

 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen