Do prije nekoliko godina, društvene mreže nisu ni postojale. A kako se koja pojavljivala, mamila je sve više i više posjetilaca.
Ono što su nekada bila školska i kućna dvorišta, sportski klubovi, korzo, igranke, fronte, danas su facebook, twitter, instagram, itd. Vremenom su se mnogi navukli na ovu vrstu komunikacije i uslovno rečeno zabave, a vremenom, oni koji ih koriste, sve više se uočavaju stvari koje im dobro smetaju.
Jedna anketa među velikim brojem korisnika društvenih mreža u svijetu, pokazala je koji tipovi najviše nerviraju na ovim mrežama.
Pođimo redom:
1. Nazovi filozof: Objavljuje nerazumljive izreke, i smatra da to ima neki duboki smisao
2. Kontrolor: Želi da svi znanju nakojoj najavljenoj zabavi on trenutno boravi
3. Selfie ovisnik: Koristi svaku moguću priliku da se uslika i prezentira, a sve u svrhu samoreklamiranja
4. Ponosni roditelji, ili bake i deke: Satima postavljaju slike svoje djece, ili unučadi, čak izvještavaju i o tome kako su djeca kakila ili piškila, prnula, ili podrignula
5. Entuzijasti igrica: bombarduju prijatelje upitima za sve moguće igrice, ne ulazeći u to da li nekoga stvarno interesuje ono, šta oni igraju i na čemu gube vrijeme
6. Svekomentirajući: koristi svaku priliku da na svaki mogući prilog da svoj komentar, ono što bi se prije reklo, svakom loncu poklopac
7. Neumorni promotor: poziva svoje prijatelje na irelevantne priredbe koncerte, ili pri tome pravi i sam svoju reklamu
8. Egzibicionista osjećaja: pridaje vrijednost intimnim mislima i osjećajima, za koje bi bolje bilo da ih zadržava za sebe
9. Fitnes-freak: Informiše svake minute o svakom svom istrčalom kilometru, i pri tome, o broju izgubljenih kalorija
10. Fotograf hrane: dokumentira putem fotografija svaki svoj obrok, od doručka do večere
Znanja i ravnanja radi. Analiza je napravljena na osnovu ankete velikog broja korisnika društvenih mreža, koje se najčešće koriste.
(izvor:bild)
Priredio: Smail Špago
novasloboda.ba
Ono što su nekada bila školska i kućna dvorišta, sportski klubovi, korzo, igranke, fronte, danas su facebook, twitter, instagram, itd. Vremenom su se mnogi navukli na ovu vrstu komunikacije i uslovno rečeno zabave, a vremenom, oni koji ih koriste, sve više se uočavaju stvari koje im dobro smetaju.
Jedna anketa među velikim brojem korisnika društvenih mreža u svijetu, pokazala je koji tipovi najviše nerviraju na ovim mrežama.
Pođimo redom:
1. Nazovi filozof: Objavljuje nerazumljive izreke, i smatra da to ima neki duboki smisao
2. Kontrolor: Želi da svi znanju nakojoj najavljenoj zabavi on trenutno boravi
3. Selfie ovisnik: Koristi svaku moguću priliku da se uslika i prezentira, a sve u svrhu samoreklamiranja
4. Ponosni roditelji, ili bake i deke: Satima postavljaju slike svoje djece, ili unučadi, čak izvještavaju i o tome kako su djeca kakila ili piškila, prnula, ili podrignula
5. Entuzijasti igrica: bombarduju prijatelje upitima za sve moguće igrice, ne ulazeći u to da li nekoga stvarno interesuje ono, šta oni igraju i na čemu gube vrijeme
6. Svekomentirajući: koristi svaku priliku da na svaki mogući prilog da svoj komentar, ono što bi se prije reklo, svakom loncu poklopac
7. Neumorni promotor: poziva svoje prijatelje na irelevantne priredbe koncerte, ili pri tome pravi i sam svoju reklamu
8. Egzibicionista osjećaja: pridaje vrijednost intimnim mislima i osjećajima, za koje bi bolje bilo da ih zadržava za sebe
9. Fitnes-freak: Informiše svake minute o svakom svom istrčalom kilometru, i pri tome, o broju izgubljenih kalorija
10. Fotograf hrane: dokumentira putem fotografija svaki svoj obrok, od doručka do večere
Znanja i ravnanja radi. Analiza je napravljena na osnovu ankete velikog broja korisnika društvenih mreža, koje se najčešće koriste.
(izvor:bild)
Priredio: Smail Špago
novasloboda.ba
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen