Samstag, 5. Oktober 2024

Odmor za oči – Slonovski koš

 


Ne možete vjerovati svojim očima u ono što vidite. To je bio problem i za fotografkinju Daisy Seilern (45): „Fotografiju sam slala na mnoge konkurse, ali su me odmah odbijali. Mislili su da sam koristila AI. Tek kad sam pokazala video snimke, povjerovali su mi." Tada je počela osvajati nagrade, jednu za drugom! Ovog puta to je bilo 3. mjesto na "Sport International Photo Awards 2024".

Ali kako je Austrijanka uspjela da napravi ovaj fenomenalan snimak? “Ovo je moguće samo uz timski rad sa slonom i artistom – sve se mora spojiti u pravom trenutku: svjetlo, držanje i ugao, stoga je Daisy sretna što je pronašla savršenog partnera u njemačkom artisti René Cassellyju (28). On je sedma generacija cirkuskih artista u familili. Postao je poznat kao pobjednik plesnog show programa “Let's Dance”, i takmičenja “Ninja Warior”.

Ovaj skok je napravio iz drugog pokušaja.

(Radnja na slici, slon baca u zrak artistu sa loptom preko sebe, a ovaj u letu ubacuje loptu u koš!?)

(bams)

(NovaSloboda.ba)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen