Mittwoch, 13. Januar 2021

Suparnice iz Denvera, prije četrdeset godina

Jedna je bila plavokosa, nedužna, mirna kao jagnje, druga brineta, zvijer! Krystle Carrington (Linda Evans) i Alexis Colby (Joan Collins) bili su poznati dvojac 80-ih. Prije 40 godina prva epizoda serije "Denver-Clan", kod nas ostala poznata kao “Dinstija”, počela se prikazivati se na malim ekranima u SAD.

Kao i u prethodnoj seriji "Dallas", sve se vrtilo oko naftnog carstva. Ali privatne svađe oko vođe klana Blakea Carringtona (John Forsythe), između njegove nove supruge Krystle i

njegove bivše supruge Alexis, bili su pravi vrhunac serije. Jer njihove borbe nisu se izvodile samo spletkama, već i fizički. Bilo to u bazenima zaraženim algama ili u jamama blata - gotovo svugdje su se ujedale, šutirale ili vukle za kosu.

                                      

"Denver Clan", “Dinastija” se prikazivala i kod nas od 1984. godine, a Lindu Evans i Joan Collins učinila je svjetskim zvijezdama. Serija je iznenadila Lindu Evans, koja je sa glumom bila završila nekoliko godina ranije i uživala u životu sa suprugom i režiserom Johnom Derekom († 71). Ali onda je došla druga žena i otela muža od Evansove. Bila je to Bo Derek, kasniji seks simbol ("Žena iz snova")!

„To je tada bio šok za mene i desilo se potpuno neočekivano. Trebalo mi je nekoliko godina da svoj život vratim na pravi put “, govori Evans. „Ali na kraju, Bo mi je učinila uslugu, jer bez nje nikad ne bih ponovo počela glumiti i nikada ne bih snimala u 'Denver Clan'. To mi je u potpunosti promijenilo život. Serija je za mene bila kao božji dar koji nikada nisam mogla ni zamisliti."

Ni danas se Linda Evans ne ljuti na ženu koja jopj je ukrala muža. „Ponovo sam se udala, život mi je tekao dalje. Susretala sam i Bo, mnogo puta nakon što je John umro 1998. godine. Uvijek smo se dobro slagale."

(bams)

(NovaSloboda.ba)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen