Sonntag, 9. August 2020

Tragom jedne fotografije: Bilo je to u januaru 1963.

 

Slika nastala u januaru 1963. u vrijeme velikog poleda u Mostaru. Zbog poleda, snijega i hladnoće zimski raspust je potrajao čitav januar i prva sedmica februara 1963. O tome poledu je bilo više detalja i priče u drugim prilozima. Da smo se slikali te 1963 godine, nisam upamtio, a ni sanjao, da će se jadnog dana ova slika naći pred mojim očima.

Sliku je napravio komšija, legenda Hasa Kudra, a meni je proslijedio komšija Goran Zaklan.

Slikano je u bašči ispred Borozanove kuće, a iza nas je bijela zgrada u Stjepana Radića broj 32.

Raja redom, kako smo se prisjetili Goran i ja:


Gornji red: ?, Smail Špago, sa komadom leda u ruci, ?, Momo Mrkić

Srednji red: ?, Dragan Anteljević, ?, Ćako Puvača, Goran Baković, Goran Zaklan, ?

Donji red: ?,?, Mira Matrak, ?, Lenka Vučić, Svjetlana Vujičić, Goga Vučić.

Na slici su po Goranovoj izjavi Mićo i sestra mu, koji su stanovali odmah do Bakovića. Međutim ja ih ne mogu odgonetnuti.

Proteklo je od tada 57 godina i 6 mjeseci.


Ukoliko se neko sam prepozna, ili prepozna nekoga drugoga, bilo bi mi drago da nam to javi.


Smail Špago, 8. augusta 2020. godine


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen