Brkovi, moustache + novembar,
november = „Movember".
Movember je
akcija, koja okuplja muškarce širom svijeta, koji izazovom puštanja brkova
tokom novembra, žele da podignu svijest o važnosti borbe protiv oboljenja raka
prostate i testisa, koja pogađaju muški pol
Svjetska fondacija
„Movember“ svakog novembra organizuje akciju u kojoj dominiraju brkovi, da bi
se na taj način skrenula pažnja na oboljenja, a cilj joj je da se provede što više
studija u liječenju muških bolesti.
„Movember", svake godine u novembru,
akcija u kojoj pripadnici jačeg pola puštaju brkove, kako bi skrenuli pažnju na
muške bolesti. Istovremeno svoje brkove koriste kao „šlagvort” u svakoj prilici,
kako bi počeli razgovore o ovoj temi i uputili na podršku fondaciji.
„Ako u novembru primjetite više muškaraca s brkovima, ne
treba se brinuti, sigurno su to simpatizeri fondacije. Muškarci koji baš ističu
svoje brkove u novembru članovi su Pokreta, koji kako je očigledno, ima mnogo
simpatizera“ ističe se u mnogim svjetskim medijima ovih dana. Akcija je počela
je 2003. godine u Australiji, a riječ «movember» je nastala kao kombinacija
engleskih riječi brkovi, moustache i november, novembar = „Movember".
Priča je ubrzo dospjela u sve krajeve sveta i održava se u
velikom broju država.
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen