Montag, 24. November 2014

Mostarska raja - Roko i Hamić


Ovako, na slici lijevo je Roko Markovina, naš Roko, desno je Muhamed Mujić, najbolji fudbaler Veleža, što ga je Velež ikad imao (za mene), naše legende, Bog im dao zdravlja. Postavih ovo samo sa jednim razlogom i nadam se da ćete me razumijeti, naravno ko hoće da razumije. Ovu priču stavio je Roko na grupi Rodjenim za Rodjendan, hvala mu.
Razlog zboge čega postavih je: JEDAN JE VELEŽ, ovakve priče se ne smiju zaboraviti i izgubiti. Priča ide ovako:
Roko Markovina: “Možda se malo zna da je naš Hamić napisao knjigu "Tri posjete egzotici istoka", nakon turneja po Dalekom istoku sa reprezentacijom Jugoslavije, u vremenu kad su za reprezentaciju igrali sve sami velikani.
Ja sam imao isti broj noge tada (38) kao i Hamić, pa bi mi pok. Anđelko Bebek (oružar), pred svaki Hamićev nastup za reprezentaciju dao da mu "razgazim" nove kopačke, što bi mu ih rah. Ibra "šuster" ručno napravio, i to na "lešu" Starog igrališta, pa bih dobio po tabanima krvave plikove od "čepova" i liječio ih danima, bez pogovora. A kad bi Hamić dao gol za reprezentaciju, ja bih se među rajom hvalio da tu ima i 10% moje zasluge“.

 

Deni/facebook

 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen