nedjelja, 17. studenoga 2013.

Šta to doktori jedu?


Šta doktori jedu?

 


Ne može zdravije od ovog, to doktori jedu, čujemo često u razgovorima. A šta to jedu, sakupio je autor Tasneem Bhatia u knjizi What Doctors Eat.

 

Ovo pitanje se ponekad nameće samo od sebe. Kad čovjeku dođu do grla, ili u nos, traži savjet od svakoga. Za izbor zdrave hrane nema potrebe za savjetima. Ukoliko nije kao u onom vicu, kad su se dvoje upoznavali i ona njemu kaze: ja sam Jela, a on joj kaže blago tebi, ja nisam nista jeo od jucer. Ovakve tekstove često nazivam: ponavljanje gradiva. A ako je po tome, doktori nikad ne bi umirali.

 

Zdrava prehrana može vam spasiti život, a koje su to namirnice koje su najbolje od najboljih otkrio je Tasneem Bhatia u svojoj knjizi What Doctors Eat (Što doktori jedu).


Grahorice
Prepune su antioksidanata, proteina i vlakana pa pomažu u smanjenju rizika od dijabetesa, srčanih bolesti pa čak i pretilosti. Grahorice čiste toksine, kolesterol i estrogen iz vašeg tijela.
 
Zeleni čaj
Pun je antioksidativnih polifenola, a studije pokazuju kako zeleni čaj može smanjiti rizik od raka debelog crijeva, dojke, želuca, pluća i prostate.
 
Šipak
To je jedna od super namirnica i to s razlogom.
Njegove sjemenke pune su važnih aminokiselina i minerala koji su dobri za imunitet poput cinka, koji mogu smanjiti kolesterol i zaštititi vašu kožu od sunčevih opeklina.
 
Borovnice
Od svih bobica borovnice ima najviše antocijana, snažnog antioksidanta koji mu daje plavu boju. Samo jedna šoljica borovnica sedmično može smanjiti rizik od dijabetesa za čak 23 posto. Savjet ekstra: kupite eko borovnice dok im je sezona i zaledite ih tako da ih imate i preko cijele godine.
 
Jaja
Dobra su za mozak i poboljšavaju vašu energiju, raspoloženje i budnost. Bogata su B vitaminom važnim za funkcioniranje stanica. Jaja koja su snijele kokoši koje nisu uzgajane u kavezima imaju za trećinu manje kolesterola i šest puta više vitamina D.
 
Kefir
Baš kao i jogurt kefir je pun proteina i kalcija, a pomaže i za . skidanje kilograma.
 
Jabuka
Bogata je vlaknima i to onim koji smanjuju kolesterol, a dobra je i za vaš struk. No, važno je da jedete eko jabuke, naime ovo voće je na vrhu popisa voća koja se najviše tretiraju pesticidima.
 
Orasi
Starijim ljudima koji su konzumirali hranu bogatu vitaminom E i omega 3 kiselinama, nutrijentima uobičajenim za orahe, mozak se manje smanjio. Orasi pomažu i u sagorijevanju kalorija.
 
Kokosovo ulje
Pomaže ojačati metabolizam, a ne opterećuje srce. Najbolje da koristite što manje rafiniran oblik.
 
Avokado
Avokadov spoj masnoća i vlakana pomaže vam da se duže osjećate siti. Plus dodavanje avokada u salatama moglo bi vam pomoći u poboljšavanju apsorpcije ostalih sastojaka salate, poput špinata, mrkve i zelene salate.
 
Kava
Kava je jedan od najbogatijih prirodnih izvora antioksidanata na planetu. Studije pokazuju da kava smanjuje rizik od raka dojke i jetre. Kofein iz kave ubrzava metabolizam za 16 posto.
 
Mango
Pun je vitamina A i E te smanjuje rizik od srčanih bolesti.
Pomaže u probavi proteina, piše healthyliving.msn.com.
(izvor:healtyliving)

 

Nema komentara:

Objavi komentar