Sonntag, 5. Oktober 2014

Nulta tačka ispod Starog, san ili java






Bilo je to 91' na dan skokova sa starog. Kako i zašto sam došao na stari taj dan ne znam, inače nisam išao gledati skokove, vidio bih nešto malo na vijestima i to. Al’ eto, te 91' bijah tu. Onako gledo malo okolo i baci jednom/dvaput u Neretvu i odjednom mi dođe ideja da odem i nađem se na mjestu gdje vertikala i horizontala presijeca Neretvu/Stari Most. Znači odem na sredinu Neretve ispod Starog mosta tačno i pokušam da nađem tu neku centralnu, nevidljivu tačku. Tako od Deve preplivam na Duradžik pa preko stijena do onog malog uskog zidića mostovog što je uvijek u vodi. Tu sa zidića se bacim u Neretvu i pravac te neke moje centralne tačke, doplivam, okrenem se na leđa, pogledam stari odozdo i ono lijevo-desno i ajmo napolje, hladno jbg. Zaplivam ja ha ha ha ne mičem se sa mjesta, leti voda oko mene ja podignem pogled i dalje pod starim. U tom momentu počnem koristiti kao sve poznate Mostarske fore, da se oslobodim sa toga mjesta, podignem pogled i dalje ja pod starim. Počnem se bacati ko lud, iskakati iz vode pa rukama po njoj , sve i opet nisša. U tom momentu osjećam da mi ponestaje snage, počinjem da psujem i sebe i centralnu tačku, jer šta ću sad, niti imam snage da se borim, a i dalje, i dalje stojim na istom mjestu, već toliko vremena znači gotovo. I tad panika. A onda spas. Sreća moja da su skokovi, ima kajakaša. Čujem glas kaže "ne boj se, vidio sam te" okrenem se, a ono momak u crvenom kajaku ide prema meni, okrenu mu mi zadnji dio, ja se uhvatim i on me izvuče odatle. Onda sam mogao sam na obalu izaći!!! Pitanje: jel imao možda još neko sličan doživljaj na istom mjestu?? Pod Starim mostom, tačno pod lukom mosta!!??
(Siniša Muratović fb)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen