Dienstag, 14. Oktober 2014

Dan poslije


 
Majko moja, ne znam šta se ovo sa mnom dešava? 24 godine glasam  a moji kandidati ne mogu biti izabrani. 24 godine igram 7 istih brojeva na Lotu, a ne mogu da se izvuku. U 24 godine samo jednom imao 13 tačnih na sportskoj prognozi. A ovaj narod sretan. 24 godine glasaju za svoje i njihovi pobjeđuju. Pa šta je sa mnom? Ili nemam sreće, ili sam toliko priglup, ili, ja sad shvatam da ja i ne pripadam toj srećnoj, velikoj grupi građana (seljaka) čiji kandidati pobjeđuju. Oni možda pobjeđuju i na Bingo (Lotu).Možda statistika laže da ima nezaposlenih.Vidim da ja nisam dobar. Pitaju me da li rijeka teče, a ja odgovorih ne teče rijeka, već teče voda, koritom rijeke. Žao mi je onih sugrađana koji pripadaju mojoj grupi glasača, a 24 godine ih pregaziše sretnici...

(facebook)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen